Preferatele lunii mai

04 iunie

S-a termina luna mai, deci e timpul sa va povestesc despre preferatele lunii ;)



- De pe www.iherb.com mi-am cumparat un sampon cu Tea Tree - JĀSŐN, care promite calmarea pielii capului. Va povesteam aici problemele mele. Mi se pare ca de cand l-am folosit n-am mai vazut niciu fir de matreata.
- Va spuneam aici cat de mult imi place gelul de dus vanille crème brûlée de la Sephora. Asa ca m-am gandit sa incerc si alte modele de la ei. Green tea lemon miroase, de asemenea, foarte bine. In plus, mi se pare ca are un rol energizant.
- Desi iubirea vietii mele ramane masca Macadamia, cea de la Avon - Planet Spa mediterranean olive oil conditioning hair mask - este the second best. O folosesc atunci cand nu am prea mult timp la dispozitie.


- In ceea ce priveste cremele de corp, Avon Planet Spa mediterranean olive oil whipped body cream, este preferata mea datorita puterii mari de hidratare. Imi lasa pielea tare fina si fericita :)
- Corectorul folosit aproape zilnic este Affinitone de la Maybelline de care v-am povestit aici
- Crema de ochi de la Dior - Hydra Life - am folosit-o in fiecare dimineata. Mi se pare ca este usoara, dar totusi hidratanta. Pe timp de noapte folosesc Clinique - Eyes rich.



Si iata ca am ajuns si la capitolul machiaj. Inca nu am trecut de faza "machiaj natural" in care am intrat de ceva timp.
- In materie de rujuri am folosit cel mai des Lancôme Color Fever Shine – Apricot Haze (review aici) si Rouge Artist Intense de la Make-up Forever, nuanta 24 (review aici).
- Balsamul de buze de la Nivea Soft Rose este o veche iubire de-a mea. L-am folosit extrem de des in ultima perioada.
- Despre tusul de la Urban Decay v-am povestit deja aici. A ramas in continuare preferatul meu.
- Creionul de ochi de la Avon Diamonds are o nunata foarte frumoasa - Twilight Sparkle.




Cam astea au fost produsele folosite cel mai des in ultima luna.


Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii