Make-up brush guards

07 iunie

Despre brush guards pentru pensulele de make-up am auzit prima oara pe youtube, apoi am citit pe net. Ce este un bush guard? O plasa cilindrica care se pune pe pensule dupa ce aceastea au fost spalate. Scopul sau principal este sa mentina forma pensulei, astfel incat aceasta sa nu se deformeze. Ca si scop secundar ar fi faptul ca poti pune pensula cu capul in jos, astfel incat apa sa se scurga in exterior si nu spre maner, lucru care ar putea cauza dezlipirea acestuia.
Atunci cand am vazut pe ebay oferta de 1 dolar am sarit in sus de bucurie. Dupa o asteptare prelunga, de aproximativ o luna de zile, am reusit sa pun mana pe ele :D Au stat frumos in sertar o perioada (in stilul meu caracteristic), dar mi-am amintit astazi cand mi-am spalat ustensilele. Le-am cumparat in principal pentru pensulele din par natural, deoarece aceastea au tendinta sa isi strice forma la spalare. Cu cele din par sintetic nu am probleme de acest fel.

Mai jos protagonistii povestii: pensulele, protectia de pensule (na ca m-am ambitionat sa gasesc si o traducere) si samponul (imi spal pensulele cu yes to Carrots de la Sephora).


Din rola de plasa (care intre noi fie vorba, nu a fost foarte lunga), am taiat cateva bucati, in functie de pensulele spalate.


Prima victima a fost pensula de blush. M-am bucurat sa vad ca plasa s-a potrivit la perfectie.


Dar apoi a urmat dezamagirea. Urmatoarele doua pensule de blending, mult mai subtiri, efectiv inotau in ea. Deci adio pastrare a formei...


Cu cele din par sintetic nici nu m-am mai obosit. Le-am spalat si le-am pus la uscat asa. Pe cele doua din par natural le-am lasat totusi in plasa, cu gandul ca totusi poate ajuta un pic la evitarea unei coafuri mai wild a perilor, lucru care nu m-ar avantaja deloc dimineata :)


Succesul maxim l-am obtinut cu pensula de pudra. Fiind grasuta si fluffy, a intrat la perfectie in dispozitiv. Cred ca o sa arate foarte chic dimineata.


Ziceam la inceput ca un scop secundar ar fi uscarea pensulelor invers, cu parul in jos, datorita acelui surplus de la capat. Ei bine, nu prea mi-a reusit foarte bine, deoarece plasa e prea moale. Intr-un final am putut sa le pun intr-un echilibru precar, sprijinite de ceva, dar nu stiu daca merita efortul.

Cam asta a fost experienta mea cu minunea chinezeasca. Daca aveti pensule mari din par natural, merita sa dati 1 dolar. Pentru cele mai mici, probabil exista si plase mai subtiri, insa nu m-am obosit sa mai caut.

Voi cum va uscati pensulele?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii