!!!CASTIGATOR Giveaway - Real Techniques brushes !!!

05 iunie

Am ochii cat margelele de la atatea verificari pe FB, GFC si abonarea prin email, dar zic ca a meritat :D Ma bucur tare mult ca am avut ocazia sa fac acest prim giveaway. Nu stiu cum sa va explic, dar am avut o reala satisfactie din momentul in care le-am comandat, am asteptat sa vina (si s-au lasat asteptate, nu gluma), anuntarea concursului, verificarea inscrierilor si, intr-un final, extragerea castigatorului!

Si ca sa nu va tin in suspans.....

Si fericita castigatoare este......



Felicitari Ana Maria Anicka Maya :) Ai castigat setul de pensule Real Techniques de mai jos! Te rog sa imi trimiti un mail pe estchic@gmail.com cu datele tale.


Va pup si va multumesc tuturor pentru participare!

You Might Also Like

0 comentarii