Inexpensive shopping

17 iunie

In postarea de vineri spuneam ca sambata aceasta o sa fac un efort suprem sa nu dorm toata ziua si sa ies un pic din casa. Vreau sa ma laud ca am reusit :D Bine, bine, n-am fost eu foarte departe, dar asta nu se pune. Mai exact, am zis sa fac o vizita prin Bucur si pe la magazinele de cartier de pe langa mine. Mi se pare ca, daca ma uit cu atentie, uneori pot gasi lucruri foarte dragute la preturi mici, care parca stau pe raft printre alte uratenii si asteapta sa fie descoperite de mine.
Si iata captura de ieri:



Acum sa le iau pe rand. Am gasit un tricou comod, dintr-un bumbac moale la 20 de lei. Imi place ca este usor largut, parca perfect pentru zilele calduroase sau pentru concediu. Are un aspect "nefinisat" care mi se pare interesant.



De papuci aveam taaaare nevoie si am gasit unii foarte draguti la 10 lei. Din pacate, nu aveau numarul meu, ci cu un numar mai mare, dar am zis ca la papuci n-ar trebui sa conteze. M-am inselat :( Imi sunt un pic cam larguti si imi cam aluneca piciorul in fata, cred ca va trebui sa ma orientez spre un Carrefour si sa imi iau unii pe masura mea.

Va spuneam aici ca am observat ca prin magazine au aparut curelele impletite, in diverse culori. La Stradivarius, Bershka sau Pimkie preturile variau de la 25 la 35 ron, in functie de grosime si material. Ei bine, eu am gasit una rosie aseamanatoare la 12 lei. Mi-ar fi placut si una galbena, dar din pacate nu aveau.


Deoarece imi place ca vara sa port foarte multe bratari subtiri, de diferite modele, m-am gandit sa achizitionez si unele argintii (aurii am deja suficiente). Din pacate oferta nu era prea varianta, dar m-am ales cu acestea de 11 lei.


De la mercerie am luat niste elemente decorative (va spun mai jos pentru ce), 0,6 lei/bucata.


Pentru concediu am cumparat o pereche de pantaloni scurti albi. Au fost 20 de lei. Ce nu  mi-a placut la ei au fost acei nasturi din lateral, care le dau un aspect ieftin. De aceea i-am luat cu gandul sa ii modific putin de tot, atat cat sa fie pe placul meu.


M-am hotarat sa scapi de nasturii albi si sa ii inlocuiesc cu acele "tinte" cumparate de la mercerie. Nu stiam cum se numesc si nici daca o sa gasesc ceva asemanator, dar am avut noroc. Existau mai multe modele, insa eu m-am oprit asupra unuia simplu.


Ornamentul are 2 gherute care se baga prin material, pe care apoi le-am indoit cu ajutorul urechii unei foarfece.


Si iata rezultatul final. Mie mi se pare ca un detaliu atat de mic a redus acel aspect de "ieftin" (prin "ieftin" ma refer la perceptia pe care o avem cand un produs nu pare de calitate).


Voi obisnuiti sa va modificati hainele?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii