NOTD Flormar Pretty - P08

11 iunie

Am revenit cu greu. Eu nu dorm nicioadata seara, cand vin de la serviciu, dar azi m-am simtit ataaat de obosita inca am zis ca e cazul sa ma fac nevazuta o ora jumatate. Si era cat pe ce sa stau mai mult, dar apoi m-am gandit ca nu o sa mai dorm noaptea asta. Si in plus, mai promisesem si un NOTD la lumina blitzului :)

Am postat doua poze, adevarul este undeva la mijloc:


La lumina puternica (a becului), culoarea e mai pala, mai portocalie, decat in realitate:


La lumina blitzului, unde culoarea a iesit un pic mai rosie si mai puternica decat este:


La o prima folosire, nu pot sa zic ca aceasta oja este printre preferatele mele. Mi se pare ca are o consistenta insuficient de buna pentru o singura aplicare, dar destul de pastoasa incat cu doua aplicari sa arate greoaie. Pe vreo doua unghii a iesit si cu niste bule asa, desi am incercat sa o aplic cat mai bine ca sa le evit. Impreuna cu oja am folosit si lacul quick dry care imi place. Da un luciu foarte frumos unghiior. Sunt curioasa daca or sa tina mai mult sau o sa sara oja repede (nici nu m-ar mira tinand cont ca nu ma incanta calitatea ei).

Dat fiind acest experiment cu lipsa luminii naturale, nu cred ca voi mai face prea curand un NOTD asa.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii