Balsam de buze Nivea Soft Rose

08 iunie

Trebuie sa recunosc ca sunt o persoana care nu are grija de buzele ei. Mi le rod in mod constant (si ce bune sunt :D), iar balsam de buze am inceput sa folosesc abia in aceasta iarna. Intr-o zi, cand stateam la coada la casa la Carrefour am vazut mai multe variante de la Nivea si am zis ca as putea sa incerc si eu una, mai ales ca venea iarna. Am pus mana pe Soft Rose si de atunci am ramas pe veci indragostita :)


Imi place pentru ca are o textura placuta, nu prea grasa, dar nici prea usoara si hidrateaza bine. In plus, are si o culoare roze super discreta. Se intampla de multe ori ca, in functie de machiajul ochilor, sa nu mai folosesc ruj.


In ceea ce priveste operatiunea de roadere a buzelor, trebuie sa recunosc ca n-a avut niciun efect. De asemenea, ca un punct negativ, nu pot spune ca senzatia de hidratarea dureaza extrem de mult, dar pe mine nu ma deranjeaza, deoarece il reaplic constat. De unde nu foloseam niciun produs de acest fel, pe timpul iernii am devenit dependenta. Cred ca dezvoltasem si un tic, din cand in cand il luam din geanta si il reaplicam. Imi aduc aminte si acum ca de cateva ori l-am uitat acasa si parca a fost sfarsitul lumii.


Pentru ca a venit caldura, presimt ca o sa ma intorc la vechile obiceiuri. Am deja doua desfacute - unul il tin acasa, unul in geanta - si inca unul nedesfacut, ca sa fiu sigura ca nu mi se termina stocul cand mi-e lumea mai draga.


Va pup

You Might Also Like

0 comentarii