Femei pe Matasari & prezentare Wilhelmina Arz

23 iunie

Ce faceti dragi doamne? Cum v-a fost saptamana? A mea a fost grea, dar destul de interesanta, iar weekendul va fi foarte incarcat cu diferite proiecte. Asa ca ce sa zic, ma pregatesc sa ma culc, ca sa pot face fata :) Maine planuiesc sa ma duc si la Festivalul Femei pe Matasari. Am fost azi la deschidere, dar vreau sa vizitez si standurile. Ma astept sa fie cel putin la fel de interesant ca anul trecut.



Daca nu stiti despre festival va spun eu. Este deja la a doua editie si este un proiect al Asociatiei Beneva. Numele este simbolic. Matasari este o strada rau-famata, renumita pentru "domnitele" care se vand pentru cativa bani. Incepand cu anul trecut, o mana de oameni deosebiti (pe care am avut onoarea sa ii si cunosc) au hotarat sa schimbe aceasta perceptie si, macar trei zile pe an, sa faca din aceasta strada un loc unde femeile sunt apreciate, unde putem sa vedem creativitatea care le caractetizeaza si sa le simtim sufletul artistic. Suna interesant, nu? Eu zic sa mergeti si sa vedeti cu ochii vostri maine si poimaine.

Astazi am ajuns devreme si am prins ultimele pregatiri. Voluntarii au pus mana la treaba pentru o transformare completa. Cand a venit gheata, s-a format un sir de oameni (asa cum vedem in filme), iar pachetele s-au trecut din mana in mana pentru a ajunge mai repede la destinatie. Mi s-a parut minunat.


Odata cu venirea serii, s-au aprins si reflectoarele, iar lumea s-a apropiat de scena. Va zic ca era un amalgam de oameni. Tineri veniti sa vada despre ce e vorba, oameni la 30-40 de ani, batrani, copii, vecinii de pe Matasari, la bustul gol, in papuci si cu tatuaje pe umeri. Toti curiosi sa vada spectacolul, multumindu-se pe moment cu repetitia modelelor. Pe catwalk au urca Luana Ibaka, Maria Radu, Raluca Hagiu, Raluca Mandache, Rodica Lazarica, Roxana Ciuhulescu, Roxana Iliescu, Roxana Ionescu, Roxana Vancea si Sonia Argint. O multime de Roxane :)




Prezentarea Wilhelmina Arz a deschis festivalul. Colectia s-a numit "Incotro", iar incaltamintea a fost opera Musette.


Dupa o asteptare indelungata, asa cum le sta bine unor femei care se respecta, a inceput si spectacolul. Fetele au inceput sa defileze in niste mini-trenchuri in culori foarte frumoase. 


Si...au inceput sa se schimbe pe scena cu rochiile din colectie. Momentul a fost foarte dragut, oamenii au ramas fara cuvinte, nevenindu-le sa creada. Totusi, faptul ca echipa care le ajuta pe fete era extrem de numeroasa si faptul ca modelele aveau niste camasute nude, a facut ca spectacolul sa nu se duca prea mult in erotic. Mie mi s-a parut o vrie vesele. Oricum, fetele pareau ca se simt bine si ca participa la aceasta prezentare din placere.




Spectacolul s-a terminat in aplauzele tuturor.


Iar dupa acest moment, eu am cedat :( Pentru ca eram trezita de la 6.30 dimineata, umblata prin sorele de la ora 14.00 si obosita de la treaba de la birou, am simtit ca nu mai pot rezista si la concertul Suie Paparude care urma. Asa ca am plecat agale acasa, insotita de caldura de iunie. Obosita, obosita, dar m-am gandit sa va arat cum a fost ca sa aveti timp maine si poimaine sa prindeti din distractie. Din experienta de anul trecut va pot spune ca vor fi standuri foarte interesante, in mare parte a unor tineri talentati. Poate ne intalnim pe acolo ;)

Mai multe informatii gasiti si pe pagina lor de Facebook.

Va pup si somn usor!

You Might Also Like

0 comentarii