Review Eucerin lotiune micelara

13 iunie

Despre lotiunea micelara auzisem o groaza de lucruri, dar n-am avut curiozitatea sa testez una pana la inceputul acestui an. Dar, deoarece am cumparat o groaza de demachiante si niciunul nu m-a satisfacut pe deplin, am zis ca as putea incerca si altceva, mai diferit, sa vedem cum functioneaza. Trebuie sa recunosc ca decizia finala am luat mai degraba atunci cand, cu ocazia sarbatorilor, a aparut un pachet Eucerin care continea crema de noapte, de zi si cadou o lotiune micelara.


Prima folosire m-a dezamagit total, deoarece eu ma asteptam la o curatare buna. Am facut un pic de research si am inteles ca ar trebui folosit dupa un demachiant normal, ca o completare a acestuia care sa lase fata perfect curata, fara sa o usuce.


Asa ca am tras aer in piept si am mai incercat-o o data si inca o data si tot asa. Rezolutia? Dezamagire totala. Tocmai pentru stiu ca demachiantul folosit nu este perfect, ma asteptam ca dupa aplicarea lotiunii de la Eucerin sa am fata curata. Dar uite ca nu s-a intamplat asa. De foarte multe ori m-am trezit cu ochi de raton, oricat de mult m-as fi frecat cu discheta demachianta. Am incercat mai multe metode de aplicare - frecare, imbibarea dischetei si lasarea ei pe ochi o perioada, ca sa patrunda machiajul (sau de fapt resturile ramase nedemachiate de la demachiantul normal). Nimic nu a functionat, indiferent de rimelul folosit, fie ca a fost L'oreal, Urban Decay sau Hypnose. Deci pentru mine, pur si simplu nu si-a facut efectul, asa ca o perioada aproape am renuntat sa il mai folosesc.
Dar pentru ca nu am vrut sa il arunc, i-am gasit o alta intrebuintare, mai exact folosirea lui strict dimineata, pentru curatarea impuritatilor stranse peste noapte pe fata si decolteu. Pentru seara mi-am cumparat lotiunea de la Bioderma. Urmeaza sa o incep curand si sunt tare curioasa daca este mai buna.

Cam astea au fost aspectele negative. Cele pozitive sunt destul de putine - nu imi usuca fata chiar deloc si imi place modalitatea de dozare.


Daca va intereseaza ingredientele, le puteti vedea aici:


Voi ce parere aveti de lotiunile micelare?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii