Achizitii oje Flormar

11 iunie

Desi mi-am promis solemn ca o sa ma potolesc cu ojele, iata ca nu m-am putut abtine. Cum am trecut pe langa un stand Flormar, cum s-au lipit de mine cateva chestii. Mi-am luat trei oje, doua in culori tari, de vara, si una mai inchisa si un lac de unghii quick dry. Mi l-a laudat o prietena f.mult, l-am si incercat o data de la ea si mi s-a parut ca functioneaza, dar cand am vrut sa il cumpar nu mai era pe stoc pe nicaieri. Dar iata ca acum, pur intamplator, mi l-a recomandat tipa de la stand (eu si uitasem de el) si l-am luat imediat. Preturile cred ca au fost intre 6 si 8 lei pentru oje, iar lacul a fost 10 lei.


Si cu spatele ca sa vedeti numerele. Mi se pare usor suspect ca ojele Flormar nu au nume...hmmm...


In seara asta planuiesc sa imi fac unghiile cu cea corai. Revin cu un NOTD, dar la lumina de blitz, din pacate.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii