NOTD: Duo nails

30 mai

Buna dimineata! :) Nu am mai facut de mult o postare tip NOTD. Asta nu pentru ca am descoperit cum sa fac oja sa reziste mai mult de doua zile pe unghiile mele, ci pentru ca efectiv nu am avut timp sa ma ocup de manichiura asa cum trebuie.

Daaaar, iata ca aseara mi-am facut loc si pentru asta, pentru ca imi era dor de niste unghii dragute. Modelul arata asa:



Am folosit Maybelline Salon Expert in nuanta Seashore darling si o oja de la Sephora - Blue Sapphire. Aceasta din urma este o oja extrem de proasta, care a sarit dupa numai 2 ore (vedeti unghia de la degetul mic). Cred ca in general cele de la Sephora nu-s calitate prea buna, deoarece am incercat initial, in loc de oja Maybelline, un alb frosty tot de la Sephora. Dupa 10 minute de la aplicare se decojea efectiv de pe unghii, in fasii lungi. Nici n-am avut nevoie de acetona :|


O zi minunata va doresc!

You Might Also Like

0 comentarii