Sephora - Estée Lauder

19 mai

Doamnelor, ma grabesc sa va spun de o promotie de la Sephora. Am fost azi intr-o scurta vizita la magazinul din Magheru si am aflat ca la achizitionarea cremei Advanced Night Repair Eye de la Estée Lauder (sau serumului din aceeasi gama) se primeste cadou un portfard cu 5 mini-produse si un ruj full-size. Eu imi cautam o crema de ochi asa ca am cedat tentatie, desi cea de la Estée a fost destul de scumpa comparativ cu alte alternative, chiar daca am beneficiat si de o reducere de 20%. Trebuie sa recunosc ca daca nu ar fi fost acest cadou, probabil as fi stat sa ma gandesc mai mult daca merita sa dau acesti bani. Si tipa de la Sephora a fost foarte convingatoare. In fine, o sa va povestesc daca are rezultate. Am zis sa va spun repede, deoarece am inteles ca s-a vandut f.bine aceasta oferta, iar la acest magazin mai aveau doar vreo 4 cadouri ramase. Daca va intereseaza, go for it.

Iata cum arata - crema de fata si portfardul


Iar in portfard sunt deluxe sample sizes. Ce imi place la firmele high end este faptul ca investesc si in ambalajul mostrelor. Orice s-ar zice, modul in care arata, vinde.



De la stanga la dreapta, Time Zone - crema de ochi (5ml), Perfectly Clean - Foaming Cleanser (30ml), Idealist - serum (7ml), ruj Pure Color - nuanta Cndy Shimmer (full size), Prefectly Clean - Fresh Balancing Lotion (30ml).

Nuanta rujului este draguta, potrivita pentru vara.



In cazul in care sunteti fani Clinique, exista un cadou f. dragut la doua produse cumparate. Nu stiu exact ce continea, dar imi amintesc ca am vazut un fard, crema de fata, cleanser si parca si un gloss

Va pup si somn usor :)

You Might Also Like

0 comentarii