Ruj Make-up Forever no. 24

07 mai

Atunci cand am facut un curs de machiaj la Make-up Forever, am avut ocazia sa folosesc si produsele lor. Dintre toate, m-a tentat in mod deosebit un ruj. Partea amuzanta a fost ca nu m-am uitat cu atentie la numar si, foarte distrata fiind, eu am retinut Rouge Artist Intense.




Peste o saptamana-doua m-am hotarat sa cumpar si...surpriza, intreaga linie de rujuri se numea asa si erau vreo 3-4 culori asemanatoare cu cea care imi placuse mie. Cred ca am stat jumatate de ora cu doua rujuri in mana (care ramasesera pe short-list), fara sa ma hotarasc pe care sa il iau J




Intr-un final am ales numarul 24, un nude ce bate usor spre porocaliu in lumina puternica.


Textura acestui ruj este extrem extrem de cremoasa, mie una imi place foarte mult cum se simte, insa dpdv aspect trebuie sa fiu atenta cand il aplic, pentru poate parea heavy pe buze din acest motiv. Iarna mai ales mi se pare foarte potrivit. De asemenea, tinde sa murdareasca si dintii. Este foarte ciudat, acesta e singurul ruj la care patesc asa. Mai exact, daca ma dau cu el si imi musc buzele din greseala (sau ca sa recunosc, le musc intentionat, deoarece am o mare placere sa le rod), am dintii colorati instant. 

De aceea, cand e vorba de rezistenta, nu mai pot sa il laud. Se transfera cu usurinta pe pahar si dispare destul de repede de pe buze. Si ceea ce nu imi mai place este gustul. Nu e rau, insa parca are asa, gust de ruj :))) Nu stiu cum sa explic, dar unele rujuri au un gust aparte, nedefinit, ca pe vremuri.


 Culoarea este foarte frumoasa, un nude-portocaliu.


Prima data l-am incercat cu un creion contur aplicat pe toata suprafata buzelor care a facut ca produsul final sa arate si mai bine insa, din pacate, nu l-am cumparat si pe acela. Oricum, nu ma plang, rujul este perfect si de unul singur.  Am facut poze atat la lumina normala, cat si la cea puternica, ca sa vedeti diferenta.


De asemenea, am facut si un swatch pe mana. Asa arata pur si simplu aplicat:


Si asa dupa ce e blenduit un pic:


Desi are cateva mici aspecte nu tocmai pozitive, ma gandesc serios sa cumpar acest ruj si in alte culori. Nuantele sunt frumoase, iar textura cremoasa si placuta.

Va pup!

You Might Also Like

1 comentarii