Reviste&cadouri

09 mai

Hello, hello. Am facut cateva poze la revistele cumparate luna asta si cadourile aferente. Nu pot zice ca sunt o mare consumatoare de reviste, dar in ultima vreme m-am lasat tentata de ofertele avantajoase. In plus, am adaugat in cadru si cutia primita de la iherb pentru ca, intr-un final apoteotic, dupa ce am avut emotii ca s-a pierdut, am primit-o! :D Mai astept un pachet de la Asos si unul mic mic de la cherryculture si gata, m-am potolit.



Prima achizitie a fost revista Story, cu fardul Radiance - cost 9 sau 10 lei. Am vazut pe bloguri swatchuri la culorile din paleta si chiar mi s-au parut frumoase si pigmentate. Urmatoarea a fost Beau Monde - cu crema de ochi de la Garnier. Imi place foarte mult acest produs, asa ca am profitat si l-am luat cu 14 lei, atat cat a fost revista+cadou. Cand eram la standul de ziare, mi-a sarit in ochi o geanta de plaja de o culoare foarte draguta, de la Marie Claire. N-am stat pe ganduri si am pus mana pe ea. Impreuna au fost 11 lei.


Din pacate geanta are manerele mult prea scurte, abia intra pe umar. Dar ma descurc eu si asa :)


In ceea ce priveste comanda iherb, revin curand cu un mic post si o mica surpriza!

Va pup.

You Might Also Like

0 comentarii