Ruj Lancôme Color Fever Shine – Apricot Haze

22 mai

Cu o ultima suflare, inainte sa ma prabusesc in pat, vreau sa va povestesc un pic de un ruj foarte dragut, cu o culoare varatica si o textura pe masura. Este vorba de Lancôme Color Fever Shine – Apricot Haze (aka 100). Nu stiu ce se intampla cu mine, dar de la o persoana care folosea o singura nunata de ruj (un roze), am inceput sa imi cumpar tot mai multe astfel de produse, nu ma mai opresc :) Ba chiar am si doua glossuri preferate...e grav...



Ce m-a atras la acest ruj a fost nuanta, evident. Este vibranta si ma duce cu gandul la vacaaaanta. Insa, desi la o prima vedere pare puternica, pe buze este de fapt destul de sheerAsa cum indica si numele, culoarea este foarte stralucitoare/sclipicioasa. Am incercat sa suprind in poza, ca sa vedeti cum arata in realitate. Tot acest „sclipici” (nu stiu cum sa il numesc altfel), da impresia unei consistente lichide. Aceasta idee de hidratare nu este indusa insa numai de aspect.  Atunci cand aplic rujul pe buze, il simt racoros, chiar apos. Insa este doar o senzatie, nu este deloc lichid. Mi se pare pur si simplu perfect pentru anotimpul calduros.


Ambalajul este f.dragutel si colorat, in ton cu continutul.


Si as mai vrea sa mai laud gustul. Are un gust fructat, foarte placut. Ma duce cu gandul la cireste si struguri, oricat de ilogic poate parea :)


Mai departe am facut un swatch pe mana, ca sa vedeti cum arata si apoi cateva poze, aplicat pe buze.


Asa cum spuneam, e destul de greu de surprins culoarea, cu acel shimmer din ea. Oricate poze am facut, tot nu mi se pare ca se "simte" suficient de mult acea idee de textura lichida.


Va pup si va doresc somn usor!

You Might Also Like

0 comentarii