Un pic de shopping nu strica niciodata (3)

13 mai

Inca un weekend care se apropie de sfarsit... Nu stiu cum e la voi, dar mie mi se pare ca sambetele si duminicile trec mult prea repede si parca nu am timp sa fac mereu ce mi-am propus.
Si ca sa trec la subiect, weekendul asta am lenevit, am dormit si am fost la un pic de shopping. N-am plecat de acasa cu gandul expres de a-mi cumpara ceva, ci mai mult sa ma uit prin magazine, pentru ca nu mai facusem asta de mult. Si vreau sa va spun ca am ramas placut surprinsa. Am vazut o multime de haine si accesorii frumoase si a fost nevoie sa ma abtin serios ca sa nu cumpar de toate. Asa ca m-am intors acasa doar cu cateva chestiute.


Am fost in Unirea, asa ca am vizitat Zara, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, New Yorker si H&M.


De la Zara mi-a placut o pereche de sandalute fara toc argintii, insa din pacate nu aveau numarul meu. Mi-au  mai facut cu ochiul si cateva bluze pastelate, dar m-am hotarat sa nu cumpar nimic si sa folosesc acei bani pe altceva.
Nu pot spune ca New Yorker e un magazin care ma incanta deosebit, insa am zis sa vad ce noutati au si nu regret deloc. Am gasit acolo niste balerin foarte foarte draguti si colorati la 60 de lei si o palarie pentru plaja de care imi cautam de ceva vreme la 50 de lei. Din pacate cea folosita anul trecut a suferit un mic accident in valiza si s-a patat urat. Desi am incercat mai multe variante de la mai multe magazine, cea de la New York mi-a placut foarte mult deoarece borul are marimea potrivita si este dintr-un material un pic mai rigid astfel incat nu imi cade in ochi. As fi simtit nevoia unei panglici sau a unui element decorativ dar asta e, ma descurc eu, poate ii pun o esarfa sau o brosa.


De la H&M am plecat cu o pereche de balerini negri (50 de lei). In magazin mi s-au parut destul de comozi, dar acasa mi s-a schimbat un pic parerea. Sper sa se rezolve situatia dupa cateva purtari si sa nu ma roada.

De la Bershka am plecat cu o pereche de sandale din piele (108 lei) , care au o culoare vesela si de vara si o camasa cu maneca trei sferturi, usor transparenta si mai lunga, pentru zilele calduroase (45-50 de lei). Tot aici am mai vazut 2 plicuri superbe, unul galben si unul crem cu portocaliu. M-am invartit in jurul lor ceva vreme, dar am hotarat sa le las in magazin. Oricum, nu m-am putut hotari intre cele doua. Am zis ca daca o sa sufar dupa vreunul dintre ele, ma voi intoarce sa il cumpar. Desi la norocul meu, sigur nu o sa mai fie pe stoc :))


Cam asta a fost prada zilei de sambata. Daca aveti in plan sa mergeti la cumparaturi nu cred ca veti regreta. Am vazut o multime de haine frumoase la preturi accesibile. Important e sa va hotarati cu care dintre ele sa plecati acasa, pentru ca aveti de unde alege!

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii