NOTD: Eva's delicate rose

05 ianuarie

Astazi m-am gandit sa incep ziua intr-o nota pozitiva si sa va arat o manichiura clasica, cu o oja very ladylike. Este vorba despre L'Oreal Eva's delicate rose, care face parte din noua colectie L'Oreal Paris Collection Exclusive La Vie en Rose, despre care am aflat la December Beauty Bloggers Meeting 4.


Cel mai mult si cel mai mult la ojele L'Oreal imi place pensula, deoarece este mai grasuta si perfecta pentru forma unghiilor mele astfel incat termin manichiura in doi timp si trei miscari. 


Rezistenta este destul de buna. A stat pe unghii in jur de 3 zile (in a 4-a a inceput sa sara), ceea ce este o adevarata performanta pentru mine. De regula, trebuie sa imi refac manichiura cam dupa doua zile.


Culoarea este un roz prafuit si imi place foarte mult, deoarece mi se pare potrivita pentru toate outfiturile si toate anotimpurile. A fost alegerea mea pentru seara de revelion, chiar daca mi l-am petrecut acasa :)


Cum vi se pare?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii