Un pic de shopping nu strica niciodata...

31 decembrie

Cred ca o postare de tipul "Un pic de shopping..." este perfecta pentru sfarsitul de an. Hai sa terminam 2015 in belsug, cu speranta ca 2016 ii va semana! Cumparaturile facute nu sunt multe, dar cuprind niste produse la care pofteam de multa vreme. Cu ajutorul unei prietene, am reusit sa fac rost de ele, tocmai din UK.


In primul rand vreau sa va spun ca ambalajul de la Space NK mi-a mers direct la inima. E pur si simplu o placere sa deschizi o asemenea punguta, chiar daca stii deja ce este acolo. Pentru ca am citit numeroase review-uri si am auzit multe fete vorbind despre produsele de baie si de corp de la Laura Mercier, am profitat de o oferta de sarbatori si am cumparat un bundle format dintr-o crema de corp si un honey bath. Marturisesc ca m-am abtinut admirabil si inca nu le-am folosit, deoarece vreau sa termin neaparat macar unul dintre produsele deja incepute, astfel incat sa nu expire.


Tot din UK au venit si crema de ochi Eye duty triple remedy de la First Aid Beauty si un travel pack de la REN, care contine o masca de fata si un cleanser. Abia astept sa le pun la incercare pe toate trei!


Desi chiar nu mai aveam nevoie de nimic de pe iherb, am cedat tentatiei si am luat un zahar de cocos si niste pensule ecotools. Nu ma asteptam ca manerul sa fie atat de scurt, dar le voi folosi cat de curand. Sunt interesata in mod special de pensula tip creion, deoarece am reusit performanta de a o pierde pe cea de la Sigma, care era perfecta.


Pachetul de la The Body Shop a fost un cadou si m-am bucurat tare mult cand l-am vazut. In perioada urmatoare o sa calatoresc putin, asa ca variantele travel size ale unturilor mele preferate vor fi usor de transportat.


Setul OPI 007 contine patru oje care arata minunat si promit niste manichiuri frumoase.


La final, va urez LA MULTI ANI si un 2016 de poveste, plin de impliniri, iubire si voie buna!!!


You Might Also Like

0 comentarii