O super oferta si un magazin foarte chic | Apivita

21 decembrie

Planuiam sa va arat o oja foarte frumoasa, insa mi-am dat seama ca suntem deja in 21 decembrie, iar oferta Apivita - la doua produse cumparate, al treilea este gratis - mai dureaza doar pana la sfarsitul anului. Si cum despre oje mai putem sa vorbim si in 2016, cred ca cel mai bine ar fi sa va povestesc cum a fost la deschiderea primului magazin propriu in Bucuresti -THE APIVITA STORE, localizat la primul etaj din Băneasa Shopping City si ce produse v-as recomanda eu sa incercati de la ei. 


Inca de la intrarea in magazin atrage atentia masa lunga, un  simbol celebru al ospitalitatii grecesti, pe care se va afla intotdeauna o ceasca de ceai cald cu miere, expresie a intelepciunii, stiintei si naturii Greciei. Parca mi se face pofta doar uitandu-ma la poze...


Urmatorul lucru care uimeste este multitudinea de culori data de ambalajele produselor Apivita. Cred ca pana acum ma cunoasteti deja bine si stiti ca o cutiuta mai fancy sau o sticluta colorata reprezinta mari slabiciuni pentru mine. Atat de superficiala sunt :D Daca nu ma credeti, va las mai jos cu cateva poze facute la fata locului.


Faptul ca asistentele de vanzari sunt extrem de amabile (ba chiar pe mine m-au tratat si cu un masaj la maini), face ca experienta in magazin sa fie extrem de placuta. Daca sunteti prin zona va sugerez sa le faceti o vizita si sa le puneti cate intrebari doriti. Mie una mi-au raspuns cu mare placere si mi-au si recomandat cateva produse pe care sa le incerc in functie de tenul meu. Cel mai mult am ramas cu gandul la serumurile naturale.


Daca cumva cautati un cadou, aici aveti mari sanse sa il gasiti. In mod neasteptat, am aflat ca si la acestea se aplica promotia. Adica, daca cutia cuprinde un gel de dus, un scrub si o masca, veti plati doar doua dintre aceste produse, iar al treilea va fi gratuit.


Desi cunosteam produsele Apivita din farmaciile Sensiblu, nu stiam faptul ca au si o gama speciala pentru barbati si una pentru copii. Am inteles ce aceasta din urma este foarte bine formulata, ingredientele fiind sigure pentru cei mici.


La final, va las cu recomandarile mele. Trebuie neaparat sa incercati produsele din gama Royal Honey, mai ales uleiul de dus! Este divin si planuiesc sa ii fac si un review cat de curand, ca sa vedeti de e imi place atat de mult. 


In cazul in care aveti un buget redus din cauza cheltuielilor din preajma sarabatorilor, dar tot vreti sa va rasfatati un pic, e nevoie de un pic peste 10 lei pentru a incerca una dintre mastile lor faimoase.


Daca vreti mai multe detalii despre brand si produse puteti intra si pe www.apivita.com si https://www.facebook.com/Apivita.Ro

Voi ati incercat produsele lor? Cum vi se par?


You Might Also Like

0 comentarii