Despre Sephora sleeping mask

12 ianuarie

Atunci cand vad o masca de fata ma gandesc instantaneu la rasfat si relaxare. De aceea, atunci cand am auzit despre cele de la Sephora, m-am grabit sa le testez. Aceste masti sunt de genul "sleep in", adica se aplica pe fata inainte de culcare, urmand a-si face efectul in timpul noptii.
In colectia Sephora sleeping mask sunt opt variante, fiecare dintre ele fiind infuzate cu anumite ingrediente "minune", care trateaza diferitele probleme ale tenului.
Lingzhi Mask: Da impresia unei pieli mai tinere si mai suple. 
Pearl Mask: Uniformizeaza nuanta tenului si are un efect de reimprospatare si iluminare a pielii. 
Lotus Mask: Pentru tenul tern. Are efect revigorant, reducand semnele de oboseala.
Ginseng Mask: Tonifica si energizeaza.
Pomegranate Mask: Trezeste, energizeaza si protejeaza pielea cu ajutorul extractului de rodie care este un anti-oxidant natural.
Honey Mask: Hraneste si ajuta la echilibrarea pielii uscate si sensibile. 


Prima data am cumparat-o pe cea cu trandafir, dar nu am rezistat si m-am intors pentru cea cu green tea. Am plecat din magazin cu inima indoita, deoarece mi-ar fi placut sa incerc si masca cu miere, insa am decis sa o cumpar abia dupa testarea celorlalte doua. 
Sephora Rose mask este hidratanta si are rolul de a reda aspectul tanar si elastic al pielii. Tenul pare mai proaspat si mai luminos. Green tea mask matifieaza, deoarece ajuta la eliminarea excesului de sebum si ajuta la curatarea pielii.


Cantitatea este destul de micuta (8ml) si ajunge pentru doua aplicari in conditiile in care folositi masca si pe gat si decolteu. Daca este doar in zona fetei, posibil ajunge pentru trei. Pretul este de 18 lei. Textura este de gel usor colorat, aproape transparent. Din acest motiv, la aplicare, am tendinta de a da cu prea mult, insa se remediaza repede, deoarece se intinde imediat. 


In ceea ce priveste instructiunile de folosire, parerea mea este ca nu e bine sa o dati inainte de culcare, asa cum recomanda ei. Poate doar daca sunteti obisnuite sa dormiti pe spate, fara sa va miscati. Eu am facut aceasta greseala prima data si, evident, jumatate din produs a ajuns pe perna. A doua oara am invatat si am folosit masca cam cu 30 de minute inainte sa ma bag in pat. Astfel a avut timp sa intre un pic in piele, devenind usor lipicioasa, dar fara a fi deranjanta.


Daca o aplic in strat subtire, dimineata cand ma trezesc nu o mai simt deloc pe piele. Atunci cand am exagerat cu cantitatea, mai lasat cateva reziduuri, dar foarte putine.


Dintre cele doua am observat cele mai bune rezultate dupa utilizarea Sephora Rose mask. Pielea arata mult mai bine, hidratata si luminoasa. Cred ca este ideal de folosit inainte unui eveniment important. Masca cu Tea Tree face ceea ce promite, eliminand  excesul de sebum, dar cum pielea mea nu este foarte uleioasa (desi are momentele ei), mi se pare un pic cam prea mult. Deci, cu siguranta la urmatoare vizita in Sephora voi pune in cos masca cu trandafir si neaparat varianta cu miere. Prea m-a facut curioasa.

Voi ati mai incercat astfel de masti care isi fac efectul in timp ce dormiti?


You Might Also Like

0 comentarii