5 produse pe care vreau sa le incerc in 2016

08 ianuarie

Poftesc de ceva vreme la produsele de mai jos si sper ca in 2016 sa ajung sa iau macar cateva dintre ele. Din pacate, nu toate se gasesc in Romania, asa ca pe acelea fie va trebui sa le cumpar in concediu, fie sa apelez la "sursele" mele :D

1. Faimosul beauty blender. Mor de curiozitate sa vad cat de bun este si daca o sa imi placa. Exista si la noi, in Sephora, la pretul de 79 de lei. Ma gandesc sa astept reducerile de 20% ca sa il adaug in colectia mea.


2. Macar un produs Hourglass. Initial voiam paleta editie limitata din iarna asta, insa nu am mai apucat sa o iau. Asa ca m-as multumi si cu Hourglass Ambient Lighting Palette. Din pacate pretul este exagerat de mare, asa ca inca ezit.


3. MAC Studio Waterweight SPF 30 Foundation este cel mai nou fond de ten din colectie, aparut in noiembrie. Inca de cand am citit despre el la doamna Andreea, l-am pus pe lista.


4. Sunt tare curioasa in privinta deodorantele Mitchum. Se pare ca ar fi printre cele mai bune de pe piata, insa eu nu le-am vazut deloc in magazinele de la noi.

5. Pensulele ZOEVA. Desi am nenumarate pensule in colectie si chiar nu mai am nevoie de altele, sunt tare curioasa sa vad cum sunt cele de la ZOEVA. Prea le lauda toata lumea!


Evident, lista e mult mai lunga de atat, dar m-am gandit ca ar fi intelept din partea mea sa ma opresc la 5. Nu strica sa fiu un pic realista. Sunt tare curioasa, voi ce produse va doriti cel mai mult si cel mai mult? 

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii