Onflight beauty

25 ianuarie

M-am intors cu forte proaspete! Pentru ca in vacanta nu am reusit sa postez ceea ce aveam in plan din cauza internetului foarte prost, in urmatoarea saptamana promit sa recuperez. Astazi o sa incep cu ritualul de ingrijire in timpul zborului deoarece, atunci cand calatoresc foarte multe ore (de la 5 in sus), imi place sa iau in valiza de mana un portfard in care pun cateva produse pe care le consider esentiale. Ideea este ca in timpul zborului aerul este foarte uscat si poate afecta tenul. De asemenea, intervine oboseala, precum si faptul ca, in incercarea de a dormi cat mai comod, pun fata prin diverse locuri care nu sunt deosebit de curate.


Pentru a respecta regulile de zbor, este necesar ca produsele pe care le luati cu voi sa nu depaseasca 100 ml si sa fie transportante intr-o punga transparenta ziploc sau intr-un portfard transparent. Eu am ales unul de la Melkior care a avut dimensiunea perfecta.


Atunci cand stiu ca o sa calatoresc mult, port un machiaj minim. Mai exact, anticearcan si rimel, doar asa, cat sa nu par decedata, mai ales cand plecam cu noaptea in cap. De aceea, iau mereu cu mine un pachet de servetele demachiante. De fapt, chiar daca nu sunteti machiate deloc va recomand sa faceti acelasi acelasi lucru, deoarece este o modalitate rapida de a curata tenul. Eu am optat pentru Naturalesse din motive pur functionale. Am fost in Carrefour si am ales pachetul cel mai mic si mai compact.


Pentru ca tenul devine tern si uscat, imi place sa iau cu mine si doua masti hidratante, gen "cearceaf", una pentru dus si cealalta pentru intors. Deoarece nu presupune curatarea cu apa, sunt foarte usor de folosit. Daca va ganditi ca lumea o sa se uite ciudat la voi si va e jena, sa stiti ca nu este asa chiar deloc. Pe mine nu m-a bagat nimeni in seama atunci cand le-am avut pe fata. In plus, puteti alege perioada aceea in care mai toata lumea doarme.


Tematica pentru buze si maini a fost mierea. Am ales un balsam de la Burt's Bees si crema de maini de la NUXE.


Dupa ce si-a facut masca efectul, urmeaza aplicarea cremei de ochi si a celei de fata. Ca si crema hidratanta am ales Guinot Anti-rinkle rich cream, iar pentru ochi o crema de la REN, pe care insa nu am pozat-o, deoarece m-am incurcat in prea multe mostre :) 


La final, in cazul in care vreti sa va aranjati un pic inainte de aterizare, puteti folosi un anticearcan (Maybelline The Eraser Eye Treatment Concealer), o mostra de parfum de la Jo Malone si un pic de rimel. La December Beauty Bloggers Meeting 4 am primit niste miniaturi de la Benefit, asa ca varianta mini de la They're Real s-a potrivit de minune planurilor mele (review complet aici).


In plus fata de cele aratate mai sus, am adaugat si un pachet de servetele umede antiseptice. Desi nu sunt foarte obsedata cu microbii, avioanele nu sunt cele mai curate locuri din lume, asa ca este bine sa va curatati mainile inainte de a le pune pe fata sau pe mancare.

Voi ce folositi atunci cand mergeti cu avionul?


You Might Also Like

0 comentarii