Pofta de blogging | December Beauty Bloggers Meeting 4

19 decembrie

Am vrut neaparat sa astept weekendul pentru a scrie despre December Beauty Bloggers Meeting 4. Desi s-a intamplat acum 2 saptamani, exact inainte de Mos Nicolae, amintirile sunt inca proaspete si tocmai bune de pus pe hartie. Asa ca m-am asezat comod in pat, relaxata dupa o baie foooarte lunga, cu laptopul in brate si un pic de ciocolata alaturi, ca sa ma indulcesc.


De ce e important pentru mine acest eveniment? Pentru ca mi se pare ca participarea la intalnirea care a ajuns deja la a 4 a editie inseamna ca blogul meu merge intr-o directie buna si continutul este apreciat. Daca sunteti alaturi de mine de mult timp, stiti ca scriu din placere si niciodata in graba. Imi place sa testez produsele foarte bine inainte sa va spun parerea mea, tocmai pentru ca si eu, la randul meu, apreciez foarte mult postarile informate, care ma ajuta sa iau decizia de cumparare. De aceea ma bucura foarte mult ca Ioana, Larisa si Cristina s-au gandit la mine. Ceea ce fac ele este de admirat, deoarece organizarea unui eveniment cu peste 40 de participante nu e usor de loc. Si sa ne gandim ca se intampla deja de 4 ani si fiecare editie este mult mai buna decat cea anterioara. 

Felicitari, doamnelor!


Din grija pentru blogosfera de beauty, NIVEA a organizat un workshop despre succes in blogging, sustinut de Ana Morodan, devenind astfel partenerul principal al December Beauty Bloggers Meeting 4. Am mai avut ocazia sa o ascult pe Ana acum o luna la o alta conferinta si, desi mi-a placut foarte mult si atunci, acum parca s-a intrecut pe sine. Are o personalitate extrem de spumoasa si nu-i e teama deloc sa fie ea. In cele cateva ore in care a vorbit cu noi am invatat o multime de lucuri, mai ales ca a fost foarte sincera si ne-a impartasit inside information despre subiecte precum blogging-ul ca business, construirea unui brand personal, detalii despre campanii, momente cheie in evolutia unui blog, managementul unei echipe si multe alte detalii despre modul in care a reusit sa ajunga la nivelul la care este acum. Printre altele ne-a reconfirmat faptul ca este foarte important ca facem parte dintr-o comunitate de bloggeri si ca nu trebuie sa ne fie frica de ceea ce cred ceilalti despre noi. Pana la urma blogul este o mica particica din mine si trebuie sa reflecte personalitatea mea.


Discursul Anei a fost urmat de un superb aranjament floral, care a punctat lansarea colectiei L'Oreal Paris Collection Exclusive La Vie en Rose. Printre boboci de trandafiri am gasit rujul si oja in nuanta Eva's Delicate Rose. Culorile sunt foarte lady-like si imi plac foarte mult.


Rimmel London nu s-a lasat mai prejos si a anuntat despre un concurs special pregatit pentru iubitoarele de make-up. Castigatoarea va ocazia sa o intalneasca in Londra pe faimoasa cantareata Rita Ora.
Prezentarea Denisa Luntraru m-a convins sa imi schimba tema bloggului (sper ca la anul sa o puteti admira deja) si sa privesc activitatea mea aici cu ochi diferiti. M-a ambitionat sa fac in asa fel incat vizita voastra sa fie mai placuta.


Ma bucur foarte mult faptul ca December Beauty Bloggers Meeting a devenit o traditie si e ocazia perfecta de a ma intalni cu o multime de oameni frumosi, fete pe care le citesc de ani buni si cu care m-am imprietenit. Am ajuns acasa cu o pofta de scris, lucru care cred ca s-a si vazut in ultmele doua saptamani. 
Mai jos va las cu cateva dintre produsele cu care ne-au rasfatat partenerii acestui frumos eveniment: NIVEA, Yves Rocher si Topline (care sunt alaturi de noi inca de la prima editie), elmiplant, Ziaja, Wella, L'Oreal Paris, Ivatherm, Tresori d'Oriente, Guess, Inglot, B.U., C-THRU, STR8, Benefit, Collistar, Melkior, Rimmel London, VivaNatura, I love..., Pure Shapes, Morh Mechanics (care ne-a rasfatat cu niste briose delicioase), Pure Shapes, Kay Pro/Kardashian Beauty/CHI si, nu in ultimul rand, Caffe Tabiet, locul unde s-a petrecut toata minunea.

Multumesc pentru fotografii Magdei Gheorghe din partea Ivatherm si lui Iulian Sima.

Va pup si va multumesc pentru ca faceti parte din comunitatea Très Chic. Va spun de pe acum ca va asteapta cateva suprize foarte interesante in perioada care vine ;)



You Might Also Like

0 comentarii