Preferatele lunii decembrie

29 decembrie

Nu imi vine sa cred ca a trecut deja Craciunul. Mi se pare ca l-am asteptat o vesnicie. Si cum ne indreptam vertiginos catre 2015, nu am vrut sa ratez ocazia si sa va prezint preferatele lunii decembrie. 


Despre Caudalie Eau de Beauté ati mai citit pe acest blog. Imi place foarte mult si sunt un pic trista pentru ca sticluta este aproape goala. Review aici.


Acum doua saptamani mi-a aparut o iritatie tare ciudata pe frunte si, peste noapte, s-a transformat in ceva mai rau. Deoarece in perioada asta nu prea ai sanse sa gasesti loc la dermatolog, am urmat sfatul unei colege de a incerc crema cu Mimoza de la Aur Derm. Acest unguent are rol cicatrizant, calmand totodata iritatiile. L-am pus printre preferate pentru ca 
intr-adevar functioneaza.
Balsamul de buze Burt's Bees este in continuare preferatul meu. Cochetez cu ideea sa incerc si Elizabeth Arden 24h balm, insa as vrea sa consum stocul de Burt's Bees inainte, ceea ce e aproape imposibil tinand cont ca am vreo sase :D


Sunt foarte bucuroasa de urmatoarele doua mari descoperiri datorate evenimentului December Beauty Bloggers Meeting. Este vorba de creionul de buze in nuanta Rose Petal de la Wjcon si rujul Rouge edition Velvet in nuanta Happy Nude Year de la Bourjois. Imi place sa le port atat impreuna, cat si separat. Culoarea lor mi se pare perfecta.


Tot de la Wjcon am plecat si cu Lasting color stick eyeshadow in nuanta rose quartz. Asa cum ii spune si numele, rezista foarte mult pe pleoape si poate fi folosit atat de unul singur, cat si in cobinatie cu alte farduri. Culoarea mi se pare mai degraba "sampanie", decat roz.
Despre buretelul Real Techniques cred ca ati mai auzit. De aceasta data doar o sa il mentionez, deoarece pentru inceputul anului v-am pregatit un review si o surpriza ;)


Deoarece afara ninge, am inceput sa folosesc iar lumanarile parfumate. Nu stiu de ce, dar in perioada verii si un pic din toamna nu m-au prea atras. De aceasta data am incercat Yankee Candle Honey & Spice. Imi place atat de mult, incat este pe terminate. Aceasta aroma e potrivita pentru iarna si suficient de puternica incat sa imi parfumeze intreaga camera si un pic din hol.


Nu imi vine sa cred ca asta a fost ultima postare cu preferate din acest an! In cazul in care nu ne mai "auzim" pana pe 2015, va urez sa incepeti noul an altauri de cei dragi, intr-o atmosfera minunata!

Va imbratisez!

You Might Also Like

0 comentarii