Review: Caudalie Eau de Beauté

18 noiembrie

Asa cum v-am obisnuit, am asteptat sa trec de jumatatea sticlutei de Caudalie Eau de Beauté inainte sa ma pronunt. Tot auzisem despre acest "produs minune", citisem online, insa l-am luat abia anul trecut, in timp ce eram in concediu. Pur si simplu am vazut sticluta mica, pretul destul de ok (undeva la 10-12 euro) si am zis ca trebuie sa il incerc.

Caudalie Beauty Elixir

Ambalajul este foarte dragut. Este vorba de o sticla din sticla, si doar stiti cat ador acest lucru. Parca imi insenineaza ziua de fiecare data cand o folosesc. De asemenea, designul este foarte elegant si inspira calitate. Varianta de 30 ml pe care o am eu poate fi strecurata cu usurinta in geanta, asta daca simtit nevoia de improspatare pe parcursul zilei.

Caudalie

Caudalie Eau de Beauté este considerat un produs inovator pentru ca se presupune a fi o combinatie intre un toner si serum. Nu are in compozitie parabeni sau sulfati, ingredientele principale fiind uleiurile esentiale. Tocmai de aceea are si un miros puternic, care ma duce cu gandul la iarba. La inceput ma deranja un pic, dar pe parcurs m-am obisnuit.


Eu il folosesc de dimineata, imediat dupa ce m-am spalat pe fata. Datorita ambalajului, continutul este destul de rece, ceea ce are un efect revigorant imediat. La contactul cu pielea devine un pic apos, asa ca astept 1 minut cu ochii inchisi, ca sa se usuce si sa pot continua cu crema de fata si de ochi.


Prima data cand l-am folosit ma tot gandeam ca nu inteleg de ce e considerat asa de "wow", asta pana cand mi-am atins fata. Va spun, lasa pielea super mega fina si hidratata. Pentru mine e o placere sa il folosesc si mi se pare ca fata mea arata intotdeauna mai bine si mai luminoasa dupa ce pulverizez Caudalie Eau de Beauté. E adevarat ca pretul nu ma prea incanta, insa cred ca o sa fac un efort si o sa iau varianta full-size.

Voi ati incercat acest produs sau ceva asemanator?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii