Preferatele lunii octombrie

06 noiembrie

Octombrie s-a dus, o luna frumoasa in care am schimbat prefixul. Acum astept Craciunul :))
Azi dimineata m-am trezit mai devreme ca sa pot face poze pentru blog. Nu sunt tocmai o opera de arta, dar isi fac treaba. Ma simteam vinovata pentru ca este deja 5 noiembrie, iar eu inca nu v-am aratat preferatele.


Clarins Multi-Active Nuit este crema de seara cu care ma inteleg minunat, asa ca am cumparat-o iar. M-am gandit sa imi incerc norocul si cu cea de zi, Multi-Active Jour, si nu regret. De fapt, ma bucur tare mult ca tenul meu a inceput sa isi revina (sper sa o tina tot asa) si cred ca si produsele pe care le folosesc isi au rolul.
In afara de fardurile prezentate in lunile anterioare si carora nu le-am mai facut poze, am reintrodus in rutina zilnica pudra de la Madina si balsamul de buze de la Burt's Bees.


Din pacate am ramas fara anticearcanul de la Maybelline, asa ca l-am folosit pe cel de la Marc Jacobs pe care il tineam "de bun". Imi place, insa costa mult prea mult ca sa il utilizez zilnic. Mi-e mila de el :D


Acum cativa ani eram indragostita de rimelul Telescopic de la L'Oreal, asa ca l-am achizitionat iar si chiar imi place. Creionul de sprancene de la Rimmel e bun, insa parca tot nu se compara cu cel de la Anastasia. Ma rog, as putea spune acelasi lucru si despre pret. Daca va placea creionul de la Avon, cel care nu se mai gaseste, o sa va placa si cel de la Rimmel. Buzele le-am purtat au naturel (doar cu balsam de buze) sau cu rujul de la Maybelline, in nuanta Stay with me coral.


Si nu puteam sa inchei fara sa ma laud un pic :D Intotdeauna m-am uitat cu placere la tutorialele de Halloween de pe Youtube, dar nu le-am pus niciodata in practica. Ei bine, sambata am fost invitata la o petrecere cu tematica si mi-am zis ca e momentul sa ma desfasor. Machiajul a avut un real succes printre ceilalti invitati care mi-au zis ca e foarte veridic. Va dati seama ca s-a umflat inima in mine... Din pacate, pozele sunt facute cu telefonul, pe semiintuneric, dar cred ca va puteti face o idee.


Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii