Un pic de shopping nu strica niciodata...

27 noiembrie

Planuiesc de ceva vreme sa va arat ce mi-am mai cumparat in ultimele doua luni, insa pur si simplu planetele nu s-au aliniat. Ba rataceam produse, ba asteptam vreun colet si tot asa. Pana la urma am reusit sa strang pozele la un loc, chiar daca unele sunt facute cu aparatul, altele cu telefonul, pe soare sau pe ploaie :D

Cred ca v-am spus deja ca sunt fan declarat Clarins. Ei bine, nu am rezistat ofertei de 20% reducere de la Sephora si mi-am facut un pic de cap: un set care contine Double Serum si niste miniaturi si crema de noapte Multi-Active Nuit. Mai am putin si termin un borcanel si imi place tare mult.


Tot de la Sephora am luat si crema de ochi Rexaline. Cele de la Kiehl's pe care le folosesc acum sunt aproape gata, asa ca mi-a fost "pofta" sa incerc ceva nou. Deoarece era o oferta speciala, trebuia sa beneficiez de un cadou de la acelasi brand insa, cum acesta nu era pe stoc, m-am ales cu o crema hidratanta marca Sephora.


De ziua mea am primit un set de mini glossuri pe care, din pacate, deja l-am ratacit prin casa. Am primit si cateva mostre dintre care cel mai tare ma incanta cele de la GlamGlow. Nu stiu daca cineva de la Sephora imi citeste blogul, dar chiar as vrea sa il felicit pe asistentul de vanzari de la Afi (singurul baiat, cred). Este a doua oara cand ma intalnesc cu el si de fiecare data a fost extrem de amabail, cam asa cum sunt angajatii din afara tarii, dar mai rar pe la noi.


Tot de la Sephora, dar peste mari (a se citi oceane) si tari, am achizitionat si setul Sephora Favorites. Da, am platit un adaos nesimtit de mare, dar nu m-am putut abtine. Astept cu nerabdare momentul cand va aparea asa ceva si la noi.


Din concediu m-am intors cu trei lumanari de la Bath & Body Works. Din pacate, deoarece acolo era anotimpul cald, nu aveau colectia de toamna. Chiar si asa, abia astept sa vad cum miros, mai ales ca sunt atat de laudate in mediul online.


De la Sabon am primit un cadou de ziua mea si arata minunat. Este vorba de un scrub si o crema de maini. Banuiesc ca stiti deja ca sunt indragostita de ambalaj si nu imi vine sa il desfac...


De pe Vivre am comandat o lumanare Yankee Candle, Honey & Spice, tocmai buna de ars in serile reci de iarna.


Tocmai din Nepal a sosit un sapun cu iasomie. Pe langa faptul ca miroase foarte bine, ambalajul este inedit.


De la Ivatherm am primit crema de corp si de maini din gama Multiperformanta despre care scriam aici si o apa termala. Dupa ce o sa le folosesc suficient de mult, o sa revin cu un review.


Nu stiti daca va mai amintit concursul Nivea. Desi nu am castigat premiul cel mare, am avut posibilitatea sa imi aleg 10 produse. Am vrut sa incerc noua gama Cellulight (in dublu exemplar, ca sa ii fac o surpriza si mamei), am mai luat un demachiant, lotiunea de corp sub dus si crema cu SPF. Domnului Très Chic i-am comandat o crema hidratanta.


Despre cutia Lookfantastic v-am povestit aici.


Si, in final, de la C&A m-am lipit de niste bigudiuri din acelea cu arici. Nu le-am folosit pana acum si nici nu stiu daca o sa am rabdarea necesara, insa mereu m-au fascinat. Oare or sa functioneze?


Cam asta a fost tot! O sa ma o perioada in care ma voi abtine de la cheltuieli majora, asa ca urmatoarea postare de acest fel va fi probabil la anul :(

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii