Lookfantastic beauty box - November

11 noiembrie

Nu stiu daca ati fost vreodata atrase in "gaura neagra" a internetului. Mie mi se intampla mai des decat mi-as dori. Sa zicem ca e ora 10 seara si dau click pe un articol interesant. Trei ore mai tarziu sunt pa Youtube uitandu-ma la filmulete cu pisici, iar alte doua printr-un colt ascuns al unui site obscur, citind cine stie ce ciudatenie. Ei bine, intr-una dintre aceste peregrinari am aflat ca lookfantastic.com au scos un beauty box si, mai mult, livreaza si in Romania. Nu va spun de cate ori am inghitit in sec vazand ipsy bag sau alte minunatii asemanatoare din America unde pentru 10$ primesti produse full-size Urban Decay.

Stocul cutiei din octombrie era deja epuizata, asa ca am facut un pre-order pentru noiembrie, ceea ce inseamna ca din momentul comenzii am asteptat vreo doua saptamani ca sa mi-o trimita. Partea buna este ca mi-au luat banii de pe card doar in momentul in care a plecat spre mine, nu mai intainte. Din pacate, desi pe site scrie ca transportul catre tara noastra e gratis, cutia are un status special asa ca la pretul de 15 lire cat costa ea, se mai adauga si 8,99 lire curierul, neexistand optiunea trimiterii prin posta. Totusi, in patru zile lucratoare mi-a ajuns la usa. Daca va face cu ochiul acest beauty box, sugestia mea este sa va strangeti mai multe prietene, astfel incat sa impartiti si transportul. Eu asa am facut.


Cutia este minimalista si eleganta, de ti-e mai mare placerea sa o deschizi. Mai jos o sa vedeti ca hartia e un pic sifonata de mine, deoarece nu m-am putut abtine si am deschis-o inainte sa fac poza, dar va rog sa ma credeti ca arata impecabil de mi-era mila sa o rup.


Continutul beauty box-ului din noiembrie este reprezentat de branduri precum Eve Lom, GlamGlow, New Cid Cosmetics, Nuxe, Monu si Hand Chemistry.


Despre demachiantul Eve Lom am citit nenumarate articole in care era ridicat in slavi. Mi se facuse o pofta terbila sa il incerc dar, pe langa faptul ca este scump, nici nu se gaseste in Romania. Varianta din cutie are 30ml, ceea ce mi se pare o cantitate suficient de generoasa incat sa imi fac o parere.


Cand ziceam mai sus ca mai ca nu era sa deschis cutia de mila, nu exageram. Asa se face ca desi am GLAMGLOW Youth Mud Tingle Exfoliate Treatment de ceva vreme (o varianta mini), nu am putut sa il deschid pentru ca avea un ambalaj prea frumos. Ei bine, acum ca o sa am doua pentru ca am mai primit un tub de 15g, nu mai am nicio scuza si trebuie sa il incerc.


Cand am vazut NUXE Nuxellence Jeunesse Youth and Radiance Revealing Fluid (15 ml), mi-am adus aminte ca la ultima calatorie in Elvetia mi-am luat un set cu mai multe miniaturi, insa l-am ratacit undeva prin casa. Cred ca e o ocazie tocmai buna sa il caut, mai ales ca am auzit numai lucruri pozitive despre acest brand.


Se pare ca Monu Recovery Balm (30ml) a fost gandit pentru o piele iritata si obosita, asa ca va fi tocmai bun de folosit in perioada iernii, cand vor venit frigurile. E prima oara cand ma intalnesc cu acest brand, asa ca sunt curioasa sa il incerc.


New Cid Cosmetics Lip and Cheek Tint este full-size, dar sunt cel mai putin incantata de el. In primul rand ca nu prea cred in produsele de genul multitasking (ruj-blush) si in al doilea rand pentru ca nu imi prea place culoarea.


Nu pot sa zic ca mai aveam nevoie de inca o crema de maini, dar din descriere Hand Chemistry Intense Youth Complex Hand Cream (30 ml) suna foarte bine, promitand ca lupta impotriva semnelor imbatranirii. Dupa cum stiti, mainile si gatul sunt primele zone care ne arata varsta si, din pacate, cele mai neglijate. Sper sa ma responsabilizez si sa incep sa le ingrijesc mai bine.


Desi nu este un must, mi-a facut placere sa primesc Lookfantastic beauty box. Este vorba de asteptare si de faptul ca nu stii ce o sa primesti. Daca sunteti ca mine si va plac surpizele, va recomand sa o incercati macar intr-o luna. Eu deja ma gandesc la decembrie si daca ar trebui sa stau cuminte si sa ma abtin sau o cumpar iar. Voi ce ziceti?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii