Un pic de shopping nu strica niciodata: WJCON

17 decembrie

La December Beauty Bloggers Meeting am primit si un voucher Wjcon. Nu mai auzisem de acest brand, insa se pare ca este pe locul doi in Italia, imediat dupa Kiko. Si doar stiti ca eu sunt mare fana a acestora din urma, asa ca ardeam de nerabdare sa vad cum arata magazinul.

Wjcon isi are sediul in Centrul Vechi (strada Selari) si arata ca desprins de pe strazile orasului Milano: luminos, cu produsele foarte vizibile si accesibile. Obisnuita cu stilul italienesc, m-am uitat imediat dupa reduceri si le-am gasit si pe acelea. Eu cred ca reteta asta va fi de foarte mare succes si cu siguranta o sa ma mai intorc.


Am petrecut cam jumatate de ora in magazin, incercand toate produsele posibile si imposibile si tot simt ca nu m-am desfasurat suficient, asta deoarece domnul Très Chic statea cuminte pe scaun, dar cu o privire usor acuzatoare. Am si poza ca sa demonstrez, dar o tin pentru mine :D

magazin Wjcon

Intr-un final mi-am cumparat un ruj rosu sub forma de creion nuanta Simply red (19,90 lei), un creion de buze nude in nuanta Rose Petal (24,90 lei) pentru ca imi doream asa ceva de foarte multa vreme, un creion fard in nuanta Rose quartz 03 (35,90 lei) si un tus albastru Quick eyeliner - Navy (24,90 lei), deoarece cel de la Milani nu isi mai face treaba atat de bine.

Kiko in romania

Si daca cititi blogul de mai multa vreme, stiti ca sunt profund si iremediabil indragostita de Kiko Color Shock longlasting shadow (review). Ei bine, ma bucur tare mult ca am gasit un dupe la acelasi pret si intr-un magazin din tara, deci mult mai usor de obtinut. M-am invartit mult in jurul fardurilor spuma de la Wjcon, dar cum am deja stocul facut in Italia (de frica sa nu cumva sa raman fara!), m-am abtinut.



Am vazut si niste balsamuri de buze care seamana cu Baby Lips de la Maybelline:


Si alte nenumarate farduri, eyelinere si creioane in toate culorile pamantului.


De asemenea, personalul din magazin a fost mai mult decat amabil, raspunzand la cele o mie de intrebari pe care le aveam. Iar cand am vrut sa fac poze la display, nu au avut nimic de comentat.

Voi ati auzit pana acum de acest brand? Ati fost in magazin?

Va pup!
Daca dati click pe poze, veti putea vedea inclusiv preturile produselor din imagine.

You Might Also Like

0 comentarii