Lookfantastic beauty box - December

11 decembrie

Da, recunosc ca am cedat si am comandat December Lookfantastic beauty box. Asta pentru ca am avut o experienta foarte placuta in noiembrie si am fost foarte curioasa sa vad cum este si editia de sfarsit de an. Sincer, nu m-a dezamagit.


De aceasta data am gasit in cutie 7 produse, spre deosebire de luna trecuta cand au fost sase. Probabil e un fel de surpriza de sarbatori.


De multa vreme imi doresc sa incerc produsele Murad si, desi se gasesc in Sephora, nu
m-am indurat sa dau atatia bani. Ma bucur foarte mult ca voi avea ocazia sa folosesc Essential-C Cleanser (45ml). Daca tin cont de backup-urile pe care le am la Clinique take the day off si alte cateva variante travel size, cred ca ma tine stocul de demachiante vreo doi ani de acum incolo :D


Si brandul Ole Henriksen se regasea pe lista mea. In cutia Lookfantastic am gasit Pure Truth Youth Activating Oil (15ml), care este un tratament anti-aging sub forma de spray, ceva ce nu am mai avut pana acum.


Sunt un mare fan al mastii de par Macadamia Deep Repair Masque. Ba chiar a fost al doilea review scris pe acest blog. Nu stiu cat de deosebit este pieptanul din aceeasi gama (Macadamia infused comb), insa il voi incerca cu siguranta. Mi se pare ca datorita dintilor mari si rari este mai potrivit sub dus.


Si de Elemis am tot auzit, asa ca am asteptari destul de mari de la Papaya Enzyme Peel (15ml). Aceasta masca contine papaya si ananas si ar trebui sa aiba drept rezultat o piele luminoasa si fina.


Despre Pure Gold Collagen (50ml) am citit la Lisa Eldridge si doar stiti ce slabiciune am pentru ea. Este un produs foarte interesant, deoarece se bea. Stiti teoria cu frumusetea vine din interior? Ei, cam la asa ceva s-au gandit si producatorii acestui "colagen lichid".


Ultimele doua produse nu ma incanta asa de tare, dar nu pentru ca nu ar fi bune. Va povesteam aici ca tocmai mi-am luat un kit de la Sephora cu eyelinere. Acum am la creioane dermatograf de culoare neagra sa imi pun si in cap. De asemenea, mititelul asta (Lord & Berry Travel Size Silk Kajal Kohl Eyeliner) pare foarte usor de pierdut prin geanta, deci nu stiu cat o sa reziste in colectia mea de make-up.


Desi sunt fana Bourjois (iubesc fondul de ten Healthy Mix),  culorile din paleta Intense Smokey sunt prea inchise pentru mine, deoarece eu prefer look-urile mai naturale. Iar daca vreau sa traiesc "periculos" si sa imi fac un machiaj puternic, imi place sa folosesc marouri si movuri.


Cum vi se pare acest beauty box de la Lookfantastic? Ce imi place mie cel mai mult este faptul ca pot incerca niste produse la care nu am acces in mod normal.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii