NOTD: Sparkly French

23 decembrie

Am vazut o manichiura asemanatoare pe Pinterest si m-am indragostit de ea. Planul meu era sa folosesc ca baza Essie Muchi Muchi (aici), insa nu am reusit sa o gasesc, cred ca am ratacit-o prin casa. Neavand de ales, a trebuit sa ma orientez catre un alt roz mai soft, asa ca Rimmel 60seconds Etheral mi s-a parut potrivit.


Din pacate, nu sunt deloc incantata de aceasta oja, deoarece se aplica cu dungi si sare instantaneu. Singurul lucru bun este ca se usuca imediat.

manichiura sclipici

Dupa ce am facut baza, am luat o bucatica de scotch si am pictat varfurile cu Golden Rose Jolly Jewels 102, iar apoi am folosit un top coat de la Flormar.


Rezultatul m-a incantat peste masura. Este o manichiura atat de draguta si de potrivita pentru iarna si petrecerea de Craciun! Ma duce cu gandul la fulgi de nea si oameni de zapada! :D


Si iata cum arata si la lumina naturala:

Golden Rose Jolly Jewels
manichiura petrecere

Cum vi se pare? Cred ca se pot face combinatii asemanatoare si cu crem si auriu, in cazul in care vreti o manichiura mai speciala in seara de Revelion.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii