Preferatele lunii noiembrie

09 decembrie

Chiar daca planetele nu s-au aliniat, m-am incapatanat sa public preferatele lunii noiembrie, pentru ca nu am ratat nicio postare de acest fel in ultimul an. In primul rand, am pierdut fundalul alb pe care faceam pozele. L-am cautat de am innebunit, dar a disparut in neant. In al doilea rand, weekendul a fost ocupat si pur si simplu nu am putut profita de lumina favorabila, asa ca tot ce mi-a ramas a fost sa ma descurc cu veioza din dotare si telefonul.


Majoritatea produselor folosite sunt cele care fac parte din rutina mea zilnica sau saptamanala, dar am decis sa vi le arat pe cele care au iesit in evidenta. Din pacate, multe dintre ele sunt luate din afara, asa ca sunt mai greu de gasit.


Masca Glamglow Youth Mud Tingle Exfoliate Treatment a facut parte din beauty box-ul Lookfantastic de aici. Imi place foarte tare si promit sa revin cu un review cat de curand. Astept cu nerabdare sa primesc beauty box-ul de pe decembrie, dar imi e si teama sa nu se piarda din cauza problemelor cu posta din timpul sarbatorilor...
Crema de ochi Kiehl's Abyssine cream + este foarte buna si v-o recomand. Cu siguranta o voi cumpara din nou cu prima ocazie in care intru intr-un magazin Kiehl's. Posibil sa reusesc acest lucru abia in urmatorul concediu.


Scrubul St. Ives este un produs foarte ieftin si bun, insa, din pacate, nu se gaseste in Romania. De cand am vazut ca Batiste a aparut si la noi, tot sper sa se intample acelasi lucru cu tot mai multe branduri bune si accesibile.
Si spray-ul pentru o respiratie proaspata de la Marks & Spencer a fost cules intr-una dintre iesirile din tara. Este foarte bun si rezolva repede orice "problema" neplacuta si are si gust bun. Stiti cumva daca exista ceva asemanator si la noi? Chiar as vrea sa imi cumpar, pentru ca spray-urile de acest fel sunt foarte folositoare.


Primerul Benefit Porefessional este foarte bun. Nu il folosesc zilnic, ci doar atunci cand stiu ca am un eveniment mai special. Nu pot zice ca este un must si ca nu as putea trai fara el, dar isi face foarte bine treaba atunci cand vreau sa scap de porii mult prea mari de pe obraz
Pentru ca am reusit performanta sa pierd prin casa tusul de la Urban Decay, iar cel de la Physicians Formula este pe terminate, a trebuit sa deschid unul nou, asa ca am ales Kat Von D Tattoo Liner, care face parte din setul Sephora Favorites. Este foarte bun si imi pare rau ca am doar o varianta mini.
Iubitul meu concealer Maybelline Affinitone s-a terminat, asa ca am recurs la stocul meu ascuns. Desi mi-a fost greu sa il incep (era mult prea frumos), nu am rezistat tentatiei si am incercat Maybelline Eraser Eye Concealer, care este pur si simplu divin. Nu inteleg de ce inca nu se gaseste si la noi. Totusi, daca va intereseaza, il puteti comanda pe ebay.

Si gata cu preferatele din aceasta luna! Sunt convinsa ca decembrie va fi deosebit, deoarece la December Beauty Bloggers Meeting am primit o multime de bunatati pe care abia astept sa le incerc si sa le fac review.

Va pup si nu uitati; VINE CRACIUNUL!!!!

You Might Also Like

0 comentarii