Preferatele lunii august

01 septembrie

S-a dus si august... Nu pot sa zic ca ma supara enorm, asta pentru ca am programat o ultima vacanta la mijlocul lunii septembrie, pe care de abia o astept. Totusi, e trist cand ma gandesc ca s-a terminat inca o vara.

Cand vine vorba de produsele preferate, luna trecuta am folosit un mix de noi cu vechi.


De la un machiaj de ochi simplist (cum am preferat in iulie), am trecut la stilul cat eye, care ma caracterizeaza. Nu ma refer la o linie de tus dramatica, ci la o codita discreta. In functie de cat de mult m-am grabit de dimineata, am preferat sa folosesc ori Urban Decay 24/7 Waterproof Liquid Eyeliner (review aici), ori Eye booster de la Physicians Formula (mai multe poze aici).
O noua descoperire a reprezentat-o buretelul de la Real Techniques luat de pe iherb. Desi il am de mai multa vreme, am preferat sa il folosesc intens inainte sa ma pronunt. Si va spun cu mana pe inima ca il iubesc si, de cand l-am luat, nu am mai folosit nicio pensula pentru aplicarea fondului de ten.
Quad-ul Dior in nuanta Moonray se afla de foarte multa vreme in colectia mea. Stiu ca sunt persoane care prefera sa arunce fardurile dupa un an, doi, insa eu nu sunt asa. Nu zic ca fac bine, insa, tinand cont la cate palete am si faptul ca le vine randul sa le folosesc o data pe luna, chiar nu prea imi vine sa le trimit la cosul de gunoi. Ma refer la fardurile pudra, evident.


Culorile sunt foarte frumoase si perfecte pentru primavara si vara.


Trebuie sa ii multumesc Cameliei pentru ocazia de a incerca Caudalie Divine Legs. E minunata si imi face niste picioare de milioane :D


Folosesc crema de ras de la Alba Botanica de la inceputul verii insa, deoarece mereu era ascunsa in baie, am tot uitat sa v-o arat. Este foarte buna si cu siguranta o voi cumpara din nou. Astazi i-am facut poze, asa ca urmeaza un review mai amanuntit.


Despre Estée Lauder Advanced Night Repair v-am povestit si data trecuta. Inca nu mi-am schimbat parerea si il iubesc in continuare. Cred ca voi scrie de el cand voi consuma cel putin jumatate, ca sa ma asigur ca nu isi modifica efectele in timp.


Si de aceasta data am o melodie pentru voi. Enjoy!

You Might Also Like

0 comentarii