Comanda iherb

29 septembrie

Am cam ramas in urma cu postarile. Am cel putin doua care asteapta la coada, insa nu am vrut sa intarzii foarte mult cu cea despre ultima comanda iherb.com. Nu pot sa zic ca aveam neaparata nevoie de ceva, dar cand intru la ei pe site, pur si simplu nu ma pot abtine sa nu pun cate ceva in cos


Primele doua produse au ajuns in cosul meu datorita (sau mai degraba sa zic din cauza :D) Andreei. Ea le-a folosit si le-a laudat, asa ca am zic ca merita sa le incerc si eu . Este vorba de masca cu acid glycoic de la Andalou naturals si tonerul de la derma E. Chiar daca le-am cumparat, cred ca nu o sa le folosesc prea curand, deoarece am deja cateva produse asemanatoare deschise si as vrea sa le consum pe acelea mai intai. De asemenea, avand un pic de bronz, cred ca o sa mai astept pana sa apelez la produse exfoliante :D


Despre proprietatile uleiului tea tree am tot citit. In principal, se pare ca ar actiona cu un dezinfectant, ajutand la vindecarea cosuletelor aparute peste noapte. Pe acesta l-am deschis deja si am inceput sa il folosesc. Va tin la curent cu evolutia procesului de testare.


Este al doilea Real Techniques beauty blender pe care il cumpar. Primul inca isi face foarte bine treaba, insa am zis sa mai am unul de back-up. Mi se pare totusi suspect ca nu prea seamana intre ele, acesta avand porii mult mai mari decat cel achizitionat acum cateva luni. Sper sa fie la fel de bun!


In final nu m-am putut abtine sa nu strecor in cos si doua masti, una pentru ochi de la nu-pore si una pentru fata de la Collagen essence. Doar stiti slabiciunea mea pentru asemenea produse. Inca nu le-am folosit, dar sunt convinsa ca o sa imi faca o deosebita placere sa ma relaxez cu una dintre minunatiile astea pe fata :)


Pe voi ce va mai tenteaza de la ei?

Toate produsele au link catre site daca vreti sa cititi mai multe despre ele. In plus, cei de la iHerb mi-au alocat codul IHI531 pe care il puteti folosi la prima comanda de pe acest site. In cazul in care comanda are valoarea sub 40$ veti primi o reducere de 5$, iar daca depaseste suma de 40$, reducerea va fi de 10$.

You Might Also Like

0 comentarii