Review: Ivatherm Hydrating Face Cream

25 septembrie

Gata, s-a terminat si ultima vacanta planuita in acest an. Parca de fiecare data cand ma intorc din concediu imi este mai greu sa ma reconectez la viata de zi cu zi, deoarece gandurile inca imi sunt la plaja, plimbari relaxate si un cocktail dulce la o terasa chic. Dar cum inca nu am castigat la loto si nici nu sunt pe lista mostenitorilor unui imperiu financiar, trebuie sa revin la realitate.

V-am promis acest review inca din iunie, cand Hydrating face Cream de la Ivatherm s-a regasit printre preferate. Si de atunci am continuat sa o o folosesc zilnic (mai putin ultima saptamana cand am fost in concediu si am luat cu mine o mostra), asa ca azi dimineata mi-am dat seama ca mai am putin si o termin si nu am apucat sa va povestesc nimic despre ea.


Ambalajul este specific Ivatherm, curat, alb, usor clinic. Nu pot zice ca ma incanta in mod deosebit (stiti doar slabiciunea mea pentru recipiente frumoase), insa isi face treaba. Desi mai am doar putina crema in tub, inca nu am probleme cu el. Probabil ca intr-o saptamana va fi nevoie sa apelez la foarfeca si sa il tai, pentru a profita de tot produsul.


Mi-am dorit aceasta crema pentru ca are SPF 20 si promite sa hidrateze, asa ca m-am gandit ca ar fi perfecta dimineata, dupa ce aplic Eau de Beauté de la Caudalie. Tenul meu s-a cam schimbat putin in ultimul an astfel incat de la normal, a devenit usor mixt. Mi-a fost un pic teama ca Hydrating face Cream sa nu fie prea grasa, insa n-am avut probleme de acest fel. Asta pentru ca are o textura foarte light, care intra repede in piele, fara sa incarce sau sa lase vreo pelicula uleioasa.


Fondul de ten se aseaza bine, cu o singura exceptie. Am observat ca atunci cand folosesc un pic mai mult produs decat este nevoie sau nu il intind bine, are tendinta sa faca scame. Nu e o mare problema, deoarece se intampla asta foarte rar, doar cand sunt eu neatenta.


Mirosul este iar specific produselor Ivatherm, si nu il pot descrie. Insa daca ati incercat vreo crema de la ei, stiti despre ce vorbesc. Mie mi se pare ok si nu ma deranjeaza deloc, dar merita mentionat pentru persoanele care au probleme cu asta. In rest, aceasta crema este gandita pentru pielea sensibila, avand in compozitie o multime de ingrediente benefice, precum polifenoli si flavonoide (rol in lupta impotriva radicalilor liberi), unt de shea, ulei de masline si apa termala Herculane.

Pretul este de 51 de lei si eu zic ca isi merita toti banii.

Daca aveti intrebari, va stau la dispozitie.
Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii