From where I stand: outfits

17 septembrie

Cred ca v-am mai spus de cateva ori ca nu imi reusesc deloc postarile de tip "outfit of the day", din cauza pozelor. Nu stiu cum se intampla (ba de fapt stiu, pur si simplu nu sunt fotogenica), dar mereu ies aiurea, ba cu picioarele prea scurte, intr-o pozitie sui, cu ochii pe pereti, oricum numai bine nu, asa ca am renuntat sa si incerc. Totusi, daca ma urmariti pe Instagram, probabil ati vazut pozele de tip #fromwhereIstand, adica facute de sus. Chiar daca nu arata hainele in toata splendoarea lor, m-am gandit ca va poate da un indiciu despre stilul meu vestimentar ^_^ Asa ca am facut o compilatie din ultimele zile:

Rochie: Asos (cea de aici), pantofi: magazin local Milano.
Imi place foarte mult aceasta rochie pentru ca se aranjeaza frumos pe mine si are lungimea potrivita, un pic peste genunchi. De asemenea, imprimeul o scoate din anonimat. Pantofii sunt din piele si foarte comozi.


Bluza: Zara, pantaloni: Bershka, pantofi: Unirea Shopping City (magazinul de unde i-am luat s-a desfiintat intre timp).
Iubesc pantofii datorita combinatiei de culori si, desi cu toc inalt, sunt foarte comozi. Bluza este tare dulce, insa destul de transparenta pentru serviciu, asa ca a trebuit sa o port cu un maieu alb pe dedesubt.


Pantaloni: Stradivarius, pantofi: Zara.
Aveam acesti pantofi cam de un an de zile, insa nu apucasem sa ii port. Pentru ca am vrut sa ii pun in valoare, am optat pentru un outfit all-black. In partea de sus am avut o camasa Calvin Klein Jeans, care din pacate nu se vede. 


Bluza si fusta: Mango, pantofi Zara.
Desi nu foarte comod din cauza fustei creion, acest outfit este printre preferatele mele. Pantofii sunt extrem de comozi si ma doare un pic sufletul cand vad ca au inceput sa se strice un pic in varf.


Bluza: La Redoute, pantaloni: Zara, pantofi: Leonardo.
Miercuri am ales o vestimentatie mai comoda. Mi s-a spus ca arat ca si cum as fi coborat de pe un yacht sau dintr-o reclama Peroni ^_^ Asta pentru ca am purtat o combinatie alba/albastra si dungi marinaresti.


Bluza: Mango, pantaloni: Bershka, pantofi: Zara, geanta: Mandarina Duck (cea de aici).
Ieri am fost inspirata de vremea mai rece, pentru ca a fost pentru prima oara cand am simtit ca este toamna!


Bluza: La Redoute, pantaloni: Zara, balerini: H&M.
Maine plec in concediu, asa ca astazi trebuie sa rezolv o multime de lucruri, dupa serviciu. De aceea, am ales sa port balerini si o pereche de blugi, ca sa ma pot misca repede. Ca sa nu mai zic ca nu am deloc chef de munca si abia astept sa se termine ziua...


Va plac genul asta de postari? Sa le mai fac din cand in cand?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii