Multumesc!

11 septembrie

Scriu pe acest blog din placere. L-am inceput pentru ca, avand aceasta pasiune pentru beauty, am o curiozitate aparte cand vine vorba de produsele de pe piata. Iar atunci cand vreau sa cumpar ceva, m-am obisnuit sa fac un research amanuntit, online. Si cum pe mine ma ajuta parerile celorlalti, m-am gandit ca as putea impartasi si eu din experientele avute, astfel incat sa ajut la randul meu. Imi face o placere deosebita de fiecare data cand primesc un mesaj de la voi in care imi spuneti ca v-ati cumparat produsul recomandat de mine. Mai mult, comentariile voastre transforma o simpla postare intr-un dialog, iar acest lucru ma bucura enorm.

Astazi as vrea sa ii multumesc Mariei (Marie Sandra Stoenică), pentru ca citeste articolele cu atentie, lucru care se vede in comentariile ei pertinente. Marie, pentru ca stiu ca inca n-ai avut ocazia sa incerci sampoanele Batiste, as vrea sa iti fac cadou un travel set care contine 3 produse. Trimite-mi, te rog, adresa ta.


Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii