Un pic de shopping nu strica niciodata...

08 septembrie

Mi-era tare dor de o postare de acest fel. Lenea m-a invins in ultimele luni, astfel incat nu am mai apucat sa pozeze cumparaturile facute ca sa vi le arat. Deoarece in ultimele saptamani m-a apucat o pofta nebuna de shopping, am decis sa va arat ce mi-am luat pana acum, ca sa nu uit de ele. Marturisesc ca mai astept un pachet iherb si faptul ca am mai pus ochii pe cateva haine frumoase in magazine. Sa vedem ce o sa iasa :D


Chiar nu mai aveam nevoie de o geanta plic, insa cea de la Paolo Marconi m-a cucerit din prima, deoarece are o culoarea superba. Ca sa nu mai zic ca e din piele si a fost la reducere.



Odata cu oja Barry M pe care v-am aratat-o aici, am achizitionat si o rochie superba, de pe asos.com, marca Oasis. Nu va lasati pacalite de poza. Este mult mai frumoasa in realitate.


M-am indragostit de aceasta bluza atunci cand i-am vazut spatele. Pozele de mai jos au fost facute cu blitz, asa ca pare un albastru mai deschis, cand de fapt este vorba de un bleumarin.



Ieri am ajuns pe la Intersport si am vazut ca au reduceri la pantofii sport. Desi nu sunt foarte activa de fel, chiar aveam nevoie de o pereche noua.


De la Zara am cumparat niste pantofi cu toc negri, din piele intoarsa, foarte frumosi. Daca va grabiti, inca ii puteti gasi in magazin, redusi. Am apucat sa ii port o data si sunt destul de comozi. Singura problema e ca parca scartaie un pic cand merg si e cam dubios.


Cand vine vorba de produse de beauty, pot spune ca am stat foarte cuminte. Pe langa cele prezentate mai jos, am achizitionat si o lotiune demachianta de la Garnier (aici), pe care insa am uitat sa o pozez. Din Italia am facut rost de un Elnett, desi nu varianta Super strong care imi place mie.


Deoarece mi-a placut foarte mult ColorStay de la Revlon, am decis sa il cumpar din nou. Am luat tot numarul 250, dar pare o idee mai deschis decat cel pe care l-am avut inainte. Sper ca in realiate sa se vada la fel pe piele.


De asemenea, nu m-am putut abtine si m-am rasfatat cu doua masti Glamglow (full si mini size). Sunt atat de dragute, incat nu m-a lasat inima sa le folosesc, parca astept o ocazie potrivita. Sper sa imi treaca repede aceasta sensibilitate, ca sa vad ce le poate pielea si daca sunt atat de bune pe cat sunt laudate in lumea de beauty.

Voi ce v-ati mai luat in ultima vreme?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii