NOTD: Barry M Gelly Hi Shine - Almond

29 august

Zilele trecute am comandat o rochie de pe Asos si am decis sa adaug si o oja in cos. M-am invartit un pic in jurul unor Essie si OPI, dar pana la urma m-am oprit la Barry M Hi Shine. Desi am auzit destul de multe despre acest brand, nu mai folosisem produse de la ei.

Barry M Almond

Am optat pentru un nude, mai exact nuanta Almond. Este o culoare un pic mai dubioasa, un fel de grej (adica un crem-gri), dar mie imi place.


Tinand cont de faptul ca este o culoare deschisa, m-a socat faptul ca este atat de opaca. Mai sus vedeti cum arata intr-un singur strat, iar mai jos manichiura finala, dupa al doilea strat.

oja Barry M

Nu am folosit niciun top coat, desi pe ambalaj este specificat acest lucru. Din pacate, mi-am facut unghiile la serviciu, unde nu aveam toate cele necesare. Data viitoare voi incerca sa fac si asta, ca sa vad diferenta.

Gelly Hi Shine

Ce m-a surprins a fost rezistenta. Nu ma intelegeti gresit, o am pe unghii de ieri dimineata, insa, intre timp, am facut una dintre baile mele celebre (de doua ore). Nici o oja de pe acest pamant, incercata de mine, nu a rezistat unui asemenea supliciu. Pana acum! Vad ca nu s-a ciobit, ceea ce e de-a dreptul impresionant.  Probabil maine va trebui sa o sterg, iar data viitoare o sa incerc sa o testez si in conditii normale, desi nu stiu daca-s capabila sa renunt la rasfaturile mele saptamanale.


Voi ati folosit pana acum oje de la ei? Daca da, ce parere v-a facut?

Va doresc un weekend minunat! ^_^

You Might Also Like

0 comentarii