TAG - Super Sweet Blogging Award

02 mai

Dragele mele Alina si Larisa s-au gandit la mine si m-au nominalizat pentru tag-ul Sweet Blogging Award. Nu stiu daca am ales cel mai bun moment sa il preiau, deoarece frigiderul meu este relativ gol si am inceput deja sa salivez uitandu-ma la poze cu dulciuri. Cred ca o sa ma consolez cu o Cola :D


1. Biscuiti sau tort?
Tort! Dar sa fie cu multe fructe si, preferabil, cu inghetata :D


2. Ciocolata sau vanilie?
Hmm, cam stau in dubii. Nu pot spune ca ma incanta in mod deosebit niciuna dintre ele. Hai sa zicem ciocolata...


3. Care este gustarea dulce preferata?
As putea spune ca imi place mult inghetata, dar nu ma supar nici daca consum un baton de ciocolata gen Twix, Kinder Bueno, Mars etc


4. Cand ai super pofta de dulciuri?
Sincer, ma cam apuca asa, dintr-o data. Nu pot identifica un moment anume. Am saptamani in care n-am o pofta deosebita de dulciuri si altele in care fac 13-14 si trebuie neaparat sa gust ceva.


5. Daca ai avea un nickname dulce, care ar fi acela?
Fruit Delight sau Sweetie Pie :))))

Va invit sa preluati acest tag, dar va recomand sa scrieti postarea cu o ciocolata langa voi :D

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii