Preferatele lunii aprilie

04 mai

Chiar daca sunt pe meleaguri straine si inca nu m-am acomodat suficient incat sa imi fac si un loc de pozat, am iesit pe terasa si am facut cateva poze, gandindu-ma sa nu stric traditia preferatelor lunii. Nu sunt chiar cele mai reusite imagini, dar sper sa ma iertati. Sunt convinsa ca vor veni si zile mai bune din punct de vedere vizual :)


Am cumparat Max Factor Creme Puff la un blogsale si tare ma bucur. De cand am venit aici am observat ca parca zona T si pleoapele au devenit mai uleioasa. La fel si parul, se ingrasa super repede. Cred ca nu imi prieste ceva, dar inca nu mi-am dat seama ce. In ceea ce priveste tenul mixt, pudra aceasta este solutia. Imi place faptul ca matifiaza si da un aspect foarte placut pielii, ca de portelan.
Pe locurile fruntase se afla in continuare si anticearcanul Affinitone de la Maybelline, review aici.


Crema Hydra Life de la Dior imi este tare draga. Imi place pentru ca are o textura light si hidrateza. Voi reveni cu un review cat de curand. La fel si pentru Time zone de la Estée Lauder. Pe aceasta din urma am decis sa o cumpar si full size ca sa inlocuiesc regretata Advanced Repair Night (review aici).
Am folosit crema de la L'Occitane (Immortelle) in primele doua saptamani de cand am venit aici, pe post de crema de seara, si m-am inteles foarte bine cu ea. Pentru ca este vorba de o mostra, este aproape pe terminate.


Cand m-am mutat mi-am dat seama ca nu are rost sa car toate pensulele dupa mine, asa ca am facut o selectie la sange :D Dintre cele selectate, cele din poza mi s-au parut indispensabile in luna aprilie. Este vorba de Sigma E40, P82, angled brush de la ecotools si Real Techniques pentru fond de ten.


Sorbet Ginger Orange de la Sabon miroase minunat si hidrateaza bine, deci si-a facut loc printre preferatele lunii.


Pentru ca starea unghiilor mele este la fel de proasta, luna aceasta am folosit mai mult lacuri decat oje. De aceea mi-a fost foarte folositor Flormar Quick Dry Extra Shine. In ceea ce priveste dizolvantul de unghii, am descoperit pur intamplator acetona Secret Emotions. Vreau sa va spun ca are un miros foarte placut si curata extrem de bine, inclusiv oja cu sclipici.


Inchei postarea cu produsele pentru par. Samponul uscat de la Batiste ramane pe primul loc in categorie. Deja am terminat un tub si l-am inceput pe cel de-al doilea. Am optat pentru varianta Cherry si miroase extrem de bine.
Doamna Katyna mi-a facut cunostinta cu CHI Silk Infusion si ii sunt foarte recunoscatoare :) Il folosesc de cateva luni bune si parul meu arata tare bine, chiar daca folosesc ondulatorul cel putin o data pe saptamana.


Cam acestea au fost preferatele lunii. Mi-ar placea sa aud care a fost cel mai folosit produs de catre voi in luna aprilie.

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii