NOTD: Deborah Milano 06 (100% MAT)

30 mai

Duminica va povesteam despre cumparaturile facute in weekend, iar oja Deborah Milano 100% MAT se numara printre acestea. Am profitat de un discount si am achizitioanat-o cu minunata suma de 1 euro. Desi de regula nu imi plac ojele mate, am facut o exceptie, sedusa fiind de culoarea care se vedea in sticluta.

nailpolish

Sincera sa fiu, sunt dezamagita. Culoarea nu este la fel de vibranta pe cat ma asteptam, iar faptul ca e mata o arunca si mai mult in anonimat.

oja mata

In pozele de mai sus este aplicat un singur strat. Din acest punct de vedere imi place deoarece este densa si acopera foarte bine.


Dupa ce am facut pozele m-am hotarat sa aplic si al doilea strat, ca sa vad daca se schimba cumva situatia. Mentionez ca n-am folosit nici base si nici top coat, conform indicatiilor de pe sticla. Exact inainte sa ma culc am facut un dus, dar cam dupa doua ore dupa ce s-a uscat si stratul numarul doi.


De ce dau atatea detalii picante? Pentru ca dimineata era deja sarita pe la varfuri. Pur si simplu nu  mi-a venit sa cred. Sunt de acord ca n-am cele mai bune unghii din lume si ca oja nu rezista foarte mult, dar de seara pana dimineata e de-a dreptul exagerat.


Categoric m-am lecuit de oje mate si este posibil sa ma fi lecuit si de oje Deborah Milano. Ma rog, daca mai vad oferte de 1 euro poate le mai dau o sansa :D

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii