Review: Macadamia Rejuvenating Shampoo

23 mai

Despre Macadamia Deep Repair Masque am numai cuvinte de bine. V-am povestit aici cat de mult imi place. Atat de mult, incat am decis sa incerc si samponul din aceeasi gama, mai exact Macadamia Rejuvenating Shampoo.

review

Ambalajul este tare dragut, intr-o sticluta grasuna de 100 ml. Am fost tare entuziasmata sa il incerc insa, din pacate, nu mi se potriveste deloc. Dar sa o luam pe rand. Mirosul este asemanator cu cel al mastii, deci extrem de placut, insa mi se pare ca nu persista foarte mult in par. Textura este ok, nu foarte apoasa.

sampon Macadamia

Cand am inceput sa il folosesc mi-am dat seama ca parul mi se ingrasa mult mai repede. La inceput nu am crezut ca ar fi din cauza samponului, insa dupa mai multe folosiri am inteles ca el era vinovatul. Am trecut peste acest inconvenient, gandindu-ma la efectele pozitive pe care descrierea produsului le promite, mai exact faptul ca hidrateaza si revigoreaza parul degradat, protejandu-l totodata de factorii externi. Cea mai mare problema insa a fost faptul ca a inceput sa imi apara si un pic de matreata. Nu foarte multa, ci asa, cat sa o vad doar eu, ca un praf mai fin pe pielea capului.

review

Desi m-am incapatanat sa il folosesc in continuare, intr-un final am decis ca nu este potrivit pentru mine. Pur si simplu nu a functionat pentru tipul meu de par ba, din contra, l-a ingrasat si mi-a provocat matreata. Asa ca ultimul sfert l-am folosit pentru curatarea pensulelor de machiaj, deoarece mi-a fost mila sa il arunc.
Acum nu zic sa nu il cumparati. Am vazut o multime de review-uri pozitive, deci ma gandesc ca este posibil sa fie potrivit pentru alte tipuri de par. Daca va intereseaza, il puteti gasi pe beautybay.com.

Sunt curioasa, voi l-ati incercat?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii