Ce facem cu mostrele?

12 mai

Daca cititi blogul Très Chic de multa vreme, stiti ca eu nu sunt adepta proiectelor care circula pe internet si youtube (gen Project pan). Deoarece make-up-ul este o pasiune, mi-e greu sa imi pun restrictii. Oricum, pot spune ca sunt o persoan destul de cerebrala, astfel incat foarte rar fac shopping impulsiv.
Totusi, plecand de acasa si ajungand aici, mi-am dat seama ca in valiza mea s-a strecurat o cantitate impresionanta de mostre. Stiti voi, pe masura ce faceam bagajul dadeam peste ceva interesant si ma gandeam ca sigur imi foloseste la nevoie. Dupa o vizita la Sephora, numarul lor a devenit si mai mare. Cred ca ma impiedicam de cate un pliculet sau sticluta din 2 in 2 minute. La inceput le dadeam la o parte, dar apoi m-am gandit ca ar fi cazul sa incep un mic proiect si sa le folosesc una cate una. In primul rand, lasandu-le neutilizate, poate pierd ocazia sa testez o crema minunata, care imi va schimba viata, nu? Si categoric nu am vrea sa se intample asta :)


Asa ca am inceput sa le strecor in rutina zilnica, avand grija sa fac asta cu moderatie, deoarece nu vreau sa imi distrug tenul doar din dorinta de a consuma niste mostre. Si ca sa va arat ca nu glumesc, iata mai jos "colectia". Reamintesc ca asta e ceea ce am adus cu mine/am primit in ultima luna. Acasa mai am, probabil, o tona de alte pliculete si nebunii de care, cu siguranta, voi avea grija in vara, cand vin in vacanta.

La demachiante ma pot lauda cu doua, in cantitate destul de generoasa.


De cand am facut pozele pana astazi, deja am inceput sa folosesc serumul  Lancôme Genefique si chiar imi place. Mai urmeaza la rand unul Estée Lauder, L'Occitane si Yves Rocher.


Super mostra Estée Lauder Time zone pentru ochi este deja pe terminate, o folosesc de destul de multa vreme. Urmatoarea pe lista este Estée Lauder Resilience lift.


In materie de creme de ochi, deja am terminat pliculetele Vichy Normaderm si
m-am apucat de Eucerin.


Din poza cu fonduri de ten lipseste un Vichy pe care deja l-am terminat, dar nu
m-a impresionat. Voi vedea care dintre cele de mai jos se potrivesc la culoare si formula cu tenul meu.


Eu folosesc un singur parfum de cinci ani de zile, Angel. Totusi, am zis ca ocazional mai pot sa incerc si ceva nou. Aici nu sunt prea sigura ca o sa ma tin de cuvant.


In final, mai am o crema de maini de la L'Occitane, un gloss de la Urban Decay, un tratament pentru par Silk infusion de la CHI si un tratament pentru gene Lipocils.


Cam asta a fost colectia mea de mostre :) Sunt tare curioasa, voi ce faceti cu ele cand le primiti? Apucati sa le folositi?

Va pup!

You Might Also Like

0 comentarii