Review: Lush Lip Scrub - Mint Julips

15 mai

De fiecare data cand trec pe langa un magazin Lush mai am putin si lesin de placere, din cauza aromelor tare imbietoare care parca ma cheama inauntru. Pana acum cateva luni am rezistat eroic, numai cu ocheade, dar pana la urma am decis sa sparg gheata si sa incerc un produs de la ei. Ochii mi-au cazut pe exfoliantul de buze. Am avut de ales intre Mint Julips si Bubblegum. Am optat pentru primul deoarece natura nu m-a inzestrat cu buze opulente, iar asistentul de vanzari mi-a spus ca cel cu menta poate avea si un usor efect de marire.

Mint Julips

Produsul este ambalat intr-un borcanel de 25 de grame, iar pretul este destul de piperat, undeva pe la 45-47 ron. Lush Lip scrub este un exfoliant de buze pe baza de zahar, cu aroma de menta si ciocolata. Ingredientele sunt 100% naturale: Castor Sugar, Organic Jojoba Oil, Vanila Extract, Tagetes oil, Peppermint oil, Limonene, Flavour

review

Asa cum puteti vedea si in poza de mai sus are o consistenta granulata, de zahar un pic mai fin decat cel alimentar, si o culoare usor galbuie. Miroase destul de puternic a menta. Se recomanda folosirea sa o data-de doua ori pe saptamana si numai pe suprafata buzelor. Ceea ce mi se pare tare interesant este faptul ca este comestibil :) L-am incercat de cateva ori si nu are gust rau chiar deloc.


V-am povestit de nenumarate ori faptul ca imi rod buzele foarte tare, it's a guilty pleasure. Tocmai de aceea am decis sa cumpar un exfoliant, deoarece m-am gandit ca ma poate ajuta sa scap de acest tic care este alimentat si de faptul ca buzele mele sunt cam uscate, oricat de mult balsam as folosi.

Lip Scrub

Am aplicat exfoliantul si am inceput sa masez fara sa insist prea tare. Am avut grija sa nu depasesc linia buzelor, pentru a nu risca sa imi fac rani. Zaharul este un exfoliant destul de puternic si nu cred ca se intelege bine cu pielea sensibila din zona gurii.


Dupa un minut - doua de masaj am indepartat scrubul cu un pic de apa calda. Daca priviti cu atentie veti vedea o mica diferenta datorata indepartarii stratului de piele uscata. De asemenea, dupa un astfel de tratament, buzele se simt mai fine si mai moi.
Cam o luna de zile am fost destul de fascinata de acest scrub si l-am folosit destul de des. Din pacate, trebuie sa recunosc ca asta s-a intamplat mai degraba datorita procesului/ritualului in sine, decat al efectelor obtinute. N-am sesizat nicio imbunatatire pe termen lung, insa nu pot nega ca face o diferenta imediat dupa folosire. Tocmai de aceea am inceput sa uit de el si sa nu il mai folosesc destul de des. Deoarece se apropie termenul de expirare (este un minus faptul ca expira foarte repede), l-am pozitionat strategic langa pat, ca sa il am in fata ochilor si sa profit de el. Cred ca este foarte util daca va pregatiti de o noapte in oras. De regula, rujurile in culori puternice pot scoate in evidenta orice imperfectiune. Asa ca o exfoliere este mai mult decat necesara.

N-as mai recumpara acest produs deoarece cred ca poate fi facut cu usurinta acasa, cu un cost infim. Daca va intereseaza, puteti gasi o multime de tutoriale pe youtube.

Voi ce parere aveti de produsele de acest fel, credeti ca merita banii?

Va pup!

Later edit: Am uitat sa va spun ca nici nu se pune problema de marire a buzelor, nici macar pe termen extrem de scurt. Au ramas la fel de subtiri :D

You Might Also Like

0 comentarii