Un pic de shopping nu strica niciodata / un weekend nebun

29 aprilie

Am avut un weekend minunat de nebun, asta pentru ca am decis sa fac o mica vizita in tara. Acum stau si incerc sa rezist sa nu mi se inchida ochii, deoarece astazi m-am trezit la 4, iar la 7 ora Italiei eram deja inapoi la Milano. Cum inca este lumina afara, sper sa am sanse de izbanda si sa nu adorm cu laptopul in brate :D
Nu stiu cum se face, dar vizita mea a coincis cu targul Cosmobeauty si cu private sale Sephora 20%. De cand am ajuns aici, pe cuvant daca mi-am cumparat altceva in afara acelor necesare supravietuirii. Pur si simplu n-am avut dispozitia necesara si toate lucrurile mi se pareau scumpe. Evident ca acest lucru nu m-a impiedicat sa ma dezlantui in Romania. Pur si simplu nu ma puteam abtine, mi-am cumparat o groaza de produse de care nu aveam neaparata nevoie dar... In fine, cred ca meritam si eu o mica recompensa.


In ordinea numerelor de pe tricou, mai jos veti putea vedea mai intai produsele achizitionate din magazinul Sephora si apoi pe cele de la Cosmobeauty.


Am ramas fara crema de noapte, asa ca am decis sa cumpar un produs Clinique (Turnaround overnight). Mi-a placut textura, asa ca am zis ca merita sa il incerc. A doua zi m-am intors pentru crema de ochi Estée Lauder Advance Time Zone. In momentul de fata folosesc o mostra Time Zone (adica varianta simpla) si mi se pare ok. Am sarit in sus de bucurie cand am vazut ca de fiecare data am primit mostre  Estée Lauder - Resilience Lift eye cream si DayWear. Nu stiu de ce imi face o asemenea placere sa primesc mostre de genul acesta, dar adevarul e ca am fost de 3 ori mai fericita de produsele cumparate tocmai pentru ca am primit si sample-urile :D Crema de ochi o voi incepe numai dupa ce termin mostrele pe care le am acum, deci va mai dura o perioada pana cand sa va pot spune ce parere mi-a facut.


Ca sa intelegeti cat de disperata am fost cu Cosmobeauty, inchipuiti-va ca avionul meu a aterizat la 11.00, la 12.00 eram acasa si la 13.30 la Sala Palatului. Cu ochii tulburi de oboseala am fugit de la un stand la altul, ca sa punctez ceea ce imi doream sa cumpar.


Despre Cream Blush De la NYX v-am tot povestit. Ba chiar cred ca am prin calculator niste poze pentru un review. Cum nuanta Tea Rose este pe terminate, am achizitionat Boho Chic. Am fost un pic dezamagita deoarece voiam si Natural Glow, insa urma sa il aduca abia sambata si nu am mai avut cum sa ajung.

Next stop: Inglot. Ca sa fiu sincera, as mai fi stat pe acolo si as fi cumparat mai multe daca nu era o inghesuiala atat de mare. Efectiv nu am avut rabdare sa ma chinui ca sa ajung la stand. Asa ca am luat doar un concealer crema si casuta aferenta, ca sa am in ce sa il tin. Am un pic emotii cu nuanta, sper ca domnisoara de acolo sa ma fi sfatuit corect. Eu as fi vrut un pic mai deschis, dar am mers pe mana ei ca doar na, am zis ca se pricepe.


De la Milani am luat faimosul Baked Blush in nuanta Luminoso si am pus mana si pe un liquid liner Infinite, care este bleumarin. As fi vrut si negru, dar am decis sa ma abtin si sa vada daca este un produs ok sau nu.


Deoarece doamna Andreea i-a facut un review foarte bun, mi s-a lipit de degete si rimelul Boombastic de la Gosh. Inca nu l-am deschis ca sa vad ce ii poate pielea  periuta.


In final m-am oprit si la Beauty Spell si am achizionat un pachet Chi - Silk infusion si un spray de protectie. Abia acum cand m-am uitat la poze mi-am dat seama ca mi s-a pus in punga altceva, mai exact Volume Booster... Am decis sa le las cumintele acasa si sa le incerc doar dupa ce termin produsele pe care le folosesc acum, mai ales ca mai am o cantitate considerabila de Silk infusion.


La final am vrut sa va arat si noua mea descoperire in materie de dischete demachiante. Mi-am luat primul pachet acum vreo luna si vreau sa va spun ca imi plac foarte mult. Sunt moi si au o dimensiune considerabila. Este vorba de marca proprie Sensiblu. Daca aveti drum pe la ei, va recomand sa le incercati.

Cam atat de plin a fost weekendul meu. Am profitat de ziua de vineri cand lumea era la serviciu, iar sambata si duminica le-am petrecut in familie. Astazi - din nou pe baricade!

Va pup si va imbratisez!

You Might Also Like

0 comentarii