Review: Soap&Glory Scrub of your life

20 aprilie

Ce mai fac dragele mele doamne? Sper ca toate sunteti bine si fericite si va bucurati de soarele primavatico-varatic din Bucuresti. Eu nu prea pot pentru ca, inca de aseara, a inceput o ploaie vitrega si urata care parca te imbie sa stai in casa, sub plapuma :D
Acestea fiind zise, astazi vreau sa va vorbesc despre scrub-ul de la Soap&Glory - Scrub of your life.

review

Eu am varianta travel size de 50 ml, primita de la o prietena care locuieste in Londra. Micutul face parte dintr-un set mai vast, in care erau incluse si o crema de corp si un gel de dus. Despre produsele Soap&Glory am tot auzit si rasauzit, asa ca, la un moment dat, ma apucase o pofta nebuna sa le incerc si n-am avut liniste pana cand n-am primit setul mentionat mai sus.

Soap&Glory

Dar sa o luam pe rand. Ambalajul este roz si categoric atrage atentia pe raft, iar de numele produsului, e sa mai zic? Tubul este unul obisnuit, cu capacel din acela incorporat (nu stiu niciodata cum sa explic fellul acesta de capac care nu trebuie dat jos cu totul), deci usor de folosit.


Mirosul pe mine nu ma atrage in mod deosebit si asta e foarte ciudat, pentru ca e o intreaga nebunie in UK. Se pare ca este atat de placut de catre clienti, incat au lansat si un parfum Soap&Glory, care nu este deloc ieftin. Deci cum spuneam, nu se afla in categoria preferate din acest punct de vedere. Produsele Sabon sau Sephora miros de un milion de ori mai bine, cel putin in conceptia mea ca na, mirosurile nu se discuta :D


Textura imi place, este ca un gel care are inauntru bobite roz. In momentul in care il intindeti pe piele, sub dus, incepe sa faca si un pic de spuma, ceea ce m-a surprins la inceput, eu fiind obisnuita cu scrub-ul de la Sabon, care este mai degraba uleios. Evident, bobitele sunt cele care ajuta la exfolierea propriu-zisa. Deoarece marimea lor nu este foarte impresionanta, as zice ca nici exfolierea nu este foarte profunda.

Scrub Soap&Glory

Acest produs mi se pare foarte potrivit pentru zonele mai sensibile, precum sanii si abdomenul, poate si mainile, dar pentru picioare mi se pare cam prea putin. Deci nu zic ca produsul este prost, pentru ca nu mi se pare deloc asa, ba chiar gasesc agreabil sa il folosesc, dar nu cred ca este potrivit pentru persoanele care chiar au nevoie de o exfoliere sanatoasa, o data sau de doua ori pe saptamana. Mi se pare prea slab (asta daca nu cumva aveti o pielea sensibila, atunci cred ca ar fi perfect pentru voi). In continuare, preferatul meu va ramane scrub-ul de la Sabon, despre care puteti citi aici. Din pacate, dragutul de el a cam patit un accident in valiza si inca n-am indraznit sa il scot din punga in care l-am pus, mi-e teama ca s-a scurs tot uleiul :(

Prin urmare, nu as mai recumpara Scrub of your life, dar daca l-as primi cadou, sa zicem, nu m-ar deranja :D Mi se pare un pic prea scump pentru ceea ce ofera si, asa cum ziceam mai sus, nici nu ma innebunesc dupa mirosul sau.

Voi ati incercat produse de la Soap&Glory? Cum vi se par?

Va pup si va imbratisez!

You Might Also Like

0 comentarii