NOTD: Alix Avien ShinePlus - 50

16 martie

Cu oja nr. 50 de la Alix Avien, m-am convins cu adevarat ca acelasi producator poate face oje care difera foarte tare dpdv cantitativ, chiar fiind din aceeasi gama - SuperShine. De la nr. 220 am avut o surpriza foarte placuta, insa nu pot spune ca este cazul si aici.


Din punct de vedere textura este o oja foarte diluata. Nu poate fi purtata cu un singur strat pentru ca arata asa:

Dupa doua straturi arata mai decent, insa foarte departe de impecabil. Cred ca ar fi fost necesar si un strat numarul 3, insa eu m-am lasat pagubasa din cauza timpului necesar de uscare si a perioadei de rezistenta. La mine cel putin, cu cat pun mai multe straturi, cu atat sansele ca manichiura sa se strice sunt mai mari.


Ca o incheiere, culoarea este una placuta (motivul pentru care am si ales-o, de altfel), insa calitatea este slaba, nu o recomand.

Weekend minunat va doresc!

You Might Also Like

0 comentarii