Un pic de shopping n-a facut rau nimanui...

28 martie

...nu-i asa? :) . Si cand zic un pic, chiar e un pic. Nu stiu de ce, dar in ultima perioada nu am fost in mood for shopping. Deci s-au lipit de mine doar cateva mici chestiute care mi-a facut cu ochiul si m-au convins sa le cumpar.


Mi-am luat 3 bluze frumos colorate (cea cu albastru si cea uni cu fermoar pe spate sunt de la Pimkie, iar cea portocalie cu imprimeu este no name), o geanta chic de la Pull&Bear (am stat ceva timp sa ma gandesc daca merita sa o iau insa nu m-am putut abtine). Pe aceasta din urma o am de vreo 2 saptamani cred, insa am inaugurat-o in acest weekend si tare mult mi-a placut.


N-am putut rezista faimosului spray bronzat Sally Hansen si samponului uscat de la Batiste. Dupa ultima experienta cu cel de la Sephora, am zis sa incerc si alt brand ca sa ma lamuresc complet. Am mai cumparat si o oja de la Maybelline (nu stiu de ce, dar se pare ca asta a fost perioada ojelor, am luat cred ca vreo 7 sticlute daca ma gandesc si la cele de la Essence si Alix Avien) si o pereche de pantofi care nu apar in poza.



Va pup!

PS: Stiti de ce mi-e dor? de un AVIZ :)) Da, mi-e doar sa ma uit zilnic in casuta sa vad daca a venit bucatica aia de hartie care inseamna colet. Aviz = bucurie :)

You Might Also Like

0 comentarii