NOTD: Sally Hansen in Mello Yellow

08 martie

Prima oara am vazut aceasa oja pe youtube, o purta cineva intr-un tutorial. Si pur si simplu m-a hipnotizat. Mi s-a parut ataaat de frumoasa, incat am inceput sa o caut peste tot. Cum la noi nu prea existau oje Sally Hansen (se intampla anul trecut), m-am hotarat sa o cumpar de pe ebay.




Culoarea este foarte frumoasa, insa nu imi place consistenta, pentru ca este foarte pastoasa. De aceea, ca sa se aplice bine, trebuie data intr-un strat mai gros. Ca sa iasa perfect ar trebui data in doua straturi, insa, din cauza consistentei, iese destul de urat. Una peste alta, este o nuanta perfecta pentru primavara si vara, daca nu va e teama de culori semaforizante :)




Va pup!


PS: scuzati-mi cuticulele, insa am un obicei prost de a trage de ele si, de aceea, pielea din jur este cam ferfenita.

You Might Also Like

0 comentarii