Goodies

11 martie

Despre cat de mult iubesc masca de par Macadamia Deep Repair Masque am mai povestit aici si tot in aceasta postare imi manifestam intentia de a cumpara si varianta mai mare cantitativ. Am stat si m-am gandit (nu pentru multa vreme, insa :)) si am hotarat sa fac o noua comanda. Pe langa masca de 250 ml, am cumparat si samponul din aceeasi gama: Macadamia Rejuvenating Shampoo. Am ales varianta de 100 ml, cea mai ieftina. 


Vineri am gasit avizul de la posta si m-am dus sa le ridic si am zis sa impartasesc bucuria cu voi! Pentru ca sunt f.bucuroasa! Abia asteptam sa le primesc, sa vad daca samponul se ridica la nivelul asteptarilor.




L-am incercat deja aseara, insa nu ma pot pronunta, pentru ca l-am folosit impreuna cu masca. Din acest motiv nu imi pot da seama daca a avut efecte deosebite asupra parului. Insa data viitoare il incerc singur si, cu siguranta, voi reveni cu review...pozitiv sper eu!


Va pup si va doresc un sfarsit de weekend cat mai placut!

You Might Also Like

0 comentarii